奉先
16小時
創返唔返菜鳥倉呀
新蒲崗
21:00-6:00
$400蚊
唔係自提店
係倉拆貨
新蒲崗
21:00-6:00
$400蚊
唔係自提店
係倉拆貨
不過認真問你
而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?
冇煮
關係好差
其實你有冇諗住想修補吓個關係
冇 我憎佢地
憎全丹乜嘢
全 煩
丹 細個打我
每日三餐點搞?
自給自足 有咩食咩 借錢
但你而家借無可借喇喎
行家得一百幾十
foodpanda 又偷doc 鎖帳
美團又自刪
不過認真問你
而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?
冇煮
關係好差
其實你有冇諗住想修補吓個關係
冇 我憎佢地
憎全丹乜嘢
全 煩
丹 細個打我

創返唔返菜鳥倉呀
新蒲崗
21:00-6:00
$400蚊
唔係自提店
係倉拆貨
通頂得400?
阿丹都唔俾

不過認真問你
而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?
冇煮
關係好差
其實你有冇諗住想修補吓個關係
冇 我憎佢地
憎全丹乜嘢
全 煩
丹 細個打我
咁我開始明點解你叫親雞都要搵老女人啦,應該係細個被老母打,大個想喺老女人身上感受返細個得唔到嘅母愛![]()
果然係一條可憐蟲![]()
![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
創返唔返菜鳥倉呀
新蒲崗
21:00-6:00
$400蚊
唔係自提店
係倉拆貨
通頂得400?
阿丹都唔俾
唔係呢個價錢
我有去體驗過生活
冬天都好向左走向右走辛苦
更何況依家咁熱![]()
自提點起碼有冷氣![]()
不過嗰度就即日出糧嘅
六點收工,八點前有錢![]()
創你諗諗佢
不過認真問你
而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?
冇煮
關係好差
其實你有冇諗住想修補吓個關係
冇 我憎佢地
憎全丹乜嘢
全 煩
丹 細個打我
咁我開始明點解你叫親雞都要搵老女人啦,應該係細個被老母打,大個想喺老女人身上感受返細個得唔到嘅母愛![]()
果然係一條可憐蟲![]()
![]()
創狗當啲老雞好似丹丹咁Hi

菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠
對唔住又挑起你傷心事![]()
即係唔考慮啦
又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog
