[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
奉先 16小時
創返唔返菜鳥倉呀
新蒲崗
21:00-6:00
$400蚊
唔係自提店
係倉拆貨
16小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

點修補
條打靶爛賭仔對屋企帶黎嘅傷害仲唔夠咩[sosad]

[sosad] 擔幡買水好緊要
給膠人 16小時
創返唔返菜鳥倉呀
新蒲崗
21:00-6:00
$400蚊
唔係自提店
係倉拆貨


通頂得400?
阿丹都唔俾#ng#
金山巴打 16小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我


咁你重留係屋企做乜 係男人就自己搬出去
16小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

[sosad] 你今年32定33歲先黎憎佢幾廿年前打你?
放負者 16小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?

自給自足 有咩食咩 借錢


但你而家借無可借喇喎

行家得一百幾十
foodpanda 又偷doc 鎖帳
美團又自刪[sosad]

Erb廢老 好多退休金 呃到一個得一個
最愛大隻肥妹 16小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

咁我開始明點解你叫親雞都要搵老女人啦,應該係細個被老母打,大個想喺老女人身上感受返細個得唔到嘅母愛#hehe#
果然係一條可憐蟲:)2fn :)2fn :)2fn
黃白虎紋貓 16小時
創狗上次仲講財仔打比全丹cut線唔找數
丹丹比人Hi老母,即刻還錢#yup# #good#
好人1號,2號啲數都係全丹找[369]
奉先 16小時
創返唔返菜鳥倉呀
新蒲崗
21:00-6:00
$400蚊
唔係自提店
係倉拆貨


通頂得400?
阿丹都唔俾#ng#

唔係呢個價錢
我有去體驗過生活
冬天都好向左走向右走辛苦
更何況依家咁熱[sosad]
自提點起碼有冷氣[sosad]
不過嗰度就即日出糧嘅
六點收工,八點前有錢#yup#
創你諗諗佢
#yup#
黃白虎紋貓 16小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

咁我開始明點解你叫親雞都要搵老女人啦,應該係細個被老母打,大個想喺老女人身上感受返細個得唔到嘅母愛#hehe#
果然係一條可憐蟲:)2fn :)2fn :)2fn

創狗當啲老雞好似丹丹咁Hi[sosad]
16小時
雅jr. 都一日有5餐奶 加一餐粥仔
全丹一餐都唔比創食 好過份囉
黃白虎紋貓 16小時
創返唔返菜鳥倉呀
新蒲崗
21:00-6:00
$400蚊
唔係自提店
係倉拆貨


通頂得400?
阿丹都唔俾#ng#

唔係呢個價錢
我有去體驗過生活
冬天都好向左走向右走辛苦
更何況依家咁熱[sosad]
自提點起碼有冷氣[sosad]
不過嗰度就即日出糧嘅
六點收工,八點前有錢#yup#
創你諗諗佢
#yup#

創狗要無汗錢
給膠人 16小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

咁我開始明點解你叫親雞都要搵老女人啦,應該係細個被老母打,大個想喺老女人身上感受返細個得唔到嘅母愛#hehe#
果然係一條可憐蟲:)2fn :)2fn :)2fn

創狗當啲老雞好似丹丹咁Hi[sosad]


八婆 打我啊嗱打我啊嗱
(一分鐘後

爽晒#yup# #yup#
黃白虎紋貓 16小時
雅jr. 都一日有5餐奶 加一餐粥仔
全丹一餐都唔比創食 好過份囉

你諗下到你60幾歲
個冚家鏟不孝子借完錢
財仔打係Hi 你鄉下個100歲老母[sosad]
護雅犬 16小時
最多全部唔Seven還

你都冇諗過還[sosad]
奉先 16小時
岩岩搵到有食物銀行係慈雲山:-(
不過佢要面點會去

要唔要幫你搵赤柱,舂坎角果d有無?
保證冇人識你#yup#



https://upload.hkgolden.media/comment/af2ojfxj.ni2aswcfxh0.4k4o20v21gf.ega.jpg
創之足跡 16小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠
奉先 16小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦
創之足跡 16小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog
~Saviour~ 16小時
創蛇今晚晚餐點算:-(
虛火 16小時
癌細胞呢鋪有啲料到
上水三日兩日扭Hi
扭Hi界kol
黃白虎紋貓 16小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

戇向左走向右走勁,溫乜向左走向右走嘢書:o)
無辦法1個人看舖既垃圾:o)
創之足跡 16小時
通宵得400低手指左啲喎 合和酒店通宵有960 洗手現金即日糧喎
創之足跡 16小時
通宵得400低手左啲喎 合和酒店通宵有960 洗手現金即日糧喎
給膠人 16小時
菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠

對唔住又挑起你傷心事:-(
即係唔考慮啦

又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog

無𡃁仔可以俾佢點做野
跳到頁尾