[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
939 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

聽日落金雞整鑊勁嘅佢嘆啦[369] [369]
奉先 14小時
睇你個樣都又係偷foodpanda cod 俾人鎖ac [sosad]

係 棟左佢260

有大志d啦[sosad] 大單先食啦[sosad]
Mr.Slow 14小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手


係人搵到你 你搵唔到人:)

咁又點 女人美貌如鏡花水月 冇長久
去到人妻50歲就唔值錢係老閪一件

唔係喎你扯晒旗啊啊啊

3吋

3吋包莖之勁xx(
創之足跡 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我
939 14小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手


係人搵到你 你搵唔到人:)

咁又點 女人美貌如鏡花水月 冇長久
去到人妻50歲就唔值錢係老閪一件

唔係喎你扯晒旗啊啊啊

3吋

3吋包莖之勁xx(

Hi閪都用吋勁#adore# #adore#
分享用賬號 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

係無煮你果份定食埋先返

冇煮 我果份囉

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
你貼個qr code比阿全乞吖嘛[bomb]

索性貼喺座頭啦
豹哥 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?
939 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

有冇佢wtsapp?起佢底
防守型前鋒 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地


煮飯唔預你又過份咗既
唔想養你就唔應該生你出嚟:-(
創之足跡 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?

自給自足 有咩食咩 借錢
給膠人 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

聽日落金雞整鑊勁嘅佢嘆啦[369] [369]


Hi 睇唔起咪直接去威番次
根本件事就係唔夠本
有本拎過去澳門
幾廿個咁拎番去3215 餐餐雞脾都有得食#ng#
奉先 14小時
賣唔賣家姐正面照
939 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?

自給自足 有咩食咩 借錢

家姐間房呢?入去爆格未?
LoveVictoria 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

你搞向左走向右走到你老豆老母咁慘
仲憎佢地?[sosad]cl
正一陀衰家[sosad]cl
防守型前鋒 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

聽日落金雞整鑊勁嘅佢嘆啦[369] [369]


掃樓啦 間間都借
給膠人 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地


煮飯唔預你又過份咗既
唔想養你就唔應該生你出嚟:-(


窮人生仔正Hi Hi
防守型前鋒 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?

自給自足 有咩食咩 借錢


但你而家借無可借喇喎
最愛大隻肥妹 14小時
流血馬你衰咗啦

創連你底褲都剝埋[photo]

創 聽懂掌聲

創狗就係知道流爹唔會好似麵sir雪條咁真係會出招對付牠,所以係睇定流爹嚟食:)2fn
莊神弄鬼 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地


煮飯唔預你又過份咗既
唔想養你就唔應該生你出嚟:-(


窮人生仔正Hi Hi


又無俾家用, 又白用白住..
唔餵你食屎,都算係咁
給膠人 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地


煮飯唔預你又過份咗既
唔想養你就唔應該生你出嚟:-(


窮人生仔正Hi Hi


又無俾家用, 又白用白住..
唔餵你食屎,都算係咁


平養好過創債#ng# #ng#
14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差


比唔比開冷氣

有開 有煮飯冇預我

咁你點算:-( 有無好嬲
奉先 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?

自給自足 有咩食咩 借錢


但你而家借無可借喇喎

行家得一百幾十
foodpanda 又偷doc 鎖帳
美團又自刪[sosad]
MaMeMin 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?

自給自足 有咩食咩 借錢


咁點解唔脫離關係?
點解仲要受佢哋恩惠住佢哋畀租既屋?_?
14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

點解憎? 佢哋有咩對你唔住?
放負者 14小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]

全 煩
丹 細個打我

每日三餐點搞?

自給自足 有咩食咩 借錢

全丹咁Hi Hi
佢地唔比 你咪自己拎
屋企散紙大餅 午餐肉公仔麵:P
跳到頁尾