[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

下?即係你喺屋企連飯都冇得食?
係佢哋煮咗唔預你 定屋企已經冇煮飯[shocking]
939 13小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手

使唔使幫手;-)
奉先 13小時
睇你個樣都又係偷foodpanda cod 俾人鎖ac [sosad]
防守型前鋒 13小時
都係果句 欠債咪還錢囉
欠券咪還券

你退訂咪即刻退囉
又唔退,又越期唔交貨,咪中詐騙囉

即退啦#yup#


我都建議流sir報警
講埋c記單野
慣犯+ 金額仲大咗
今次會做野喇卦:o)
13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係
939 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

趕你出街未?
創之足跡 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

係無煮你果份定食埋先返

冇煮 我果份囉
奉先 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

下?即係你喺屋企連飯都冇得食?
係佢哋煮咗唔預你 定屋企已經冇煮飯[shocking]

難怪5點瀕臨餓死邊緣[sosad] [sosad]
金山巴打 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差


比唔比開冷氣
給膠人 13小時
都係果句 欠債咪還錢囉
欠券咪還券

你退訂咪即刻退囉
又唔退,又越期唔交貨,咪中詐騙囉

即退啦#yup#


我都建議流sir報警
講埋c記單野
慣犯+ 金額仲大咗
今次會做野喇卦:o)


好驚啊
創之足跡 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差


比唔比開冷氣

有開 有煮飯冇預我
防守型前鋒 13小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手


係人搵到你 你搵唔到人:)
939 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

係無煮你果份定食埋先返

冇煮 我果份囉

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
你貼個qr code比阿全乞吖嘛[bomb]
給膠人 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

係無煮你果份定食埋先返

冇煮 我果份囉

[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
你貼個qr code比阿全乞吖嘛[bomb]


執少少二手薯條
扭吓耳仔 即刻無事#ng#
防守型前鋒 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差


比唔比開冷氣

有開 有煮飯冇預我


照食囉
老母餵仔天經地義#yup#
創之足跡 13小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手


係人搵到你 你搵唔到人:)

咁又點 女人美貌如鏡花水月 冇長久
去到人妻50歲就唔值錢係老閪一件
Mr.Slow 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差


比唔比開冷氣

有開 有煮飯冇預我

幾時開始冇黃家飯食?
939 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

係無煮你果份定食埋先返

冇煮 我果份囉

即係點?開枱


一人一碟碟頭飯?
創之足跡 13小時
睇你個樣都又係偷foodpanda cod 俾人鎖ac [sosad]

係 棟左佢260
創之足跡 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地
莘辛學子 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

點修補
條打靶爛賭仔對屋企帶黎嘅傷害仲唔夠咩[sosad]
939 13小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手


係人搵到你 你搵唔到人:)

咁又點 女人美貌如鏡花水月 冇長久
去到人妻50歲就唔值錢係老閪一件

唔係喎你扯晒旗啊啊啊

3吋
莘辛學子 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

自己諗下自己對佢地做左D咩先啦廢柴
Hi Auntie30歲人仲成個小學雞咁Z_Z
創之足跡 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差


比唔比開冷氣

有開 有煮飯冇預我

幾時開始冇黃家飯食?

咪上次天晉打比我老母 6月頭
伯納德加里 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差

其實你有冇諗住想修補吓個關係

冇 我憎佢地

憎全丹乜嘢[sosad]
跳到頁尾