[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
939 13小時
我要留番條命報仇 人妻筆恩緣未報仇架 中日大戰咁 中國人報仇 十年未晚

你想點報?
莘辛學子 13小時
lm
創之足跡 13小時
深喉
放負者 13小時
最多全部唔Seven還

你覺得你幾時會比人斬死[sosad]cl

全丹忍唔住條畜生郁手先#yup#
13小時
係咪有人要搵人收數?_?
中仲4話佢有介紹O:-)

中介就Stop la啦 lam左36000都搞我 好反骨

乜唔係你無啦啦晨早流流Hi人10幾個鐘先咩[sosad]
金山巴打 13小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

[sosad] [sosad] [sosad] #good# #good# #good#

笑死我[sosad] [sosad] [sosad] #good# [sosad]


咁呢單嘢容易拆

上龍宮搵全丹話比佢地聽佢個仔又係網上賣d超市券 然後叫雞輸曬d錢唔還

然後佢就會焗住要還 好似係咁

唔還都上去拍下門
江海怡 13小時
最多全部唔Seven還

你覺得你幾時會比人斬死[sosad]cl

冇乜可能#yup#dw
創之足跡 13小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

[sosad] [sosad] [sosad] #good# #good# #good#

笑死我[sosad] [sosad] [sosad] #good# [sosad]


咁呢單嘢容易拆

上龍宮搵全丹話比佢地聽佢個仔又係網上賣d超市券 然後叫雞輸曬d錢唔還

然後佢就會焗住要還 好似係咁

唔還都上去拍下門

我唔還
13小時
深喉

[sosad] 唔夠10cm 又點深喉
奉先 13小時
深喉

你咁向左走向右走短點深[banghead]
Hal_Jordan 13小時
阿創你唔洗計咁多數
你一句講:唔向左走向右走Seven還 哈哈
咪得
LoveVictoria 13小時
我要留番條命報仇 人妻筆恩緣未報仇架 中日大戰咁 中國人報仇 十年未晚

係咪想用一分鐘中出佢

老強

不安[999]
奉先 13小時
深喉

[sosad] 唔夠10cm 又點深喉

老雞真係慘
幾十歲都仲要un 空氣:-(
MaMeMin 13小時
都係果句 欠債咪還錢囉
欠券咪還券

你退訂咪即刻退囉
又唔退,又越期唔交貨,咪中詐騙囉

即退啦#yup#
13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?
13小時
深喉

[sosad] 唔夠10cm 又點深喉

老雞真係慘
幾十歲都仲要un 空氣:-(

1分鐘賺幾百蚊喎 賺到笑啦
939 13小時
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多


根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦#good2#

唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200


吓而家先嚟淆?
咁你真係very67[sosad]
比人大兩大就攬數[banghead]

淆乜?我嚇大既

天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸

傻勁流!

[sosad] [sosad] [sosad] #good# #good# #good#

笑死我[sosad] [sosad] [sosad] #good# [sosad]


咁呢單嘢容易拆

上龍宮搵全丹話比佢地聽佢個仔又係網上賣d超市券 然後叫雞輸曬d錢唔還

然後佢就會焗住要還 好似係咁

唔還都上去拍下門

我唔還

創:流sir對唔住頭先語氣重咗
可唔可以過住100比我食飯,我瀕臨餓死邊緣:~(
流:下次唔好喇;-)

從此佢哋過住性福嘅生活#adore#
奉先 13小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

趕左佢出去餐餐加餸啦
防守型前鋒 12小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩
創之足跡 12小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮
創之足跡 12小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手
奉先 12小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

係無煮你果份定食埋先返
豹哥 12小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

仲有無做偷蛋龍?
創之足跡 12小時
不過認真問你

而家你同你屋企人關係點樣?
佢哋最少都會俾飯你食?

冇煮

關係好差
金山巴打 12小時
深喉


你連人都搵唔到
深條蕉咩

應走時候要放手


走數?
跳到頁尾