939
13小時
我要留番條命報仇 人妻筆恩緣未報仇架 中日大戰咁 中國人報仇 十年未晚
你想點報?
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦
唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200
吓而家先嚟淆?
咁你真係very67![]()
比人大兩大就攬數
淆乜?我嚇大既
天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸
傻勁流!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
笑死我![]()
![]()
![]()
![]()
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦
唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200
吓而家先嚟淆?
咁你真係very67![]()
比人大兩大就攬數
淆乜?我嚇大既
天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸
傻勁流!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
笑死我![]()
![]()
![]()
![]()
咁呢單嘢容易拆
上龍宮搵全丹話比佢地聽佢個仔又係網上賣d超市券 然後叫雞輸曬d錢唔還
然後佢就會焗住要還 好似係咁
唔還都上去拍下門
借錢比人 要人韰得輕鬆還得無壓力先得
流血嗎下下要我還咁多
根據你頭先喺呢個post同上一個post所講嘅嘢
即係我行咩手段都得啦
唔係。。 不過你賣比收數佬 都要有借據架!
你又冇我身份證副本。。。
賣比收數佬咪賣囉 反正一定少過13200
吓而家先嚟淆?
咁你真係very67![]()
比人大兩大就攬數
淆乜?我嚇大既
天晉我都叫佢傻勁啦 收數佬打比我老母我先焗住還炸
傻勁流!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
笑死我![]()
![]()
![]()
![]()
咁呢單嘢容易拆
上龍宮搵全丹話比佢地聽佢個仔又係網上賣d超市券 然後叫雞輸曬d錢唔還
然後佢就會焗住要還 好似係咁
唔還都上去拍下門
我唔還
