馮盈盈死忠
10小時
台狗 (男) 真係地球癌細胞 ^_^
台妹就用黎交配 >_<
台妹就用黎交配 >_<
台狗最0N9既
唔係無知
而係做咩都會上晒頭
佢地係一群好典型用情緒諗野既人
一見到樣野,唔順眼佢地就會發作
你見過台灣人就知
佢地講野一定係轉彎抹角
表面上講到好客氣咁
安撫住佢地D情緒
於是養到一大班人好似巨嬰咁
之前有個自稱作家
寫個故事大綱比佘詩曼
人地睬佢都0N9啦
跟住佢又寄個大綱比D台灣人
人地又係客客氣氣咁讚佢幾句
個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉
台狗呢D島國居民
佢地唔係好融合到現實世界
佢地冇咩見識
平時見到既野都係好細眉細眼
佢地冇果D所謂常識
講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁
性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯
你係冇辦法同呢D人講道理
台狗最0N9既
唔係無知
而係做咩都會上晒頭
佢地係一群好典型用情緒諗野既人
一見到樣野,唔順眼佢地就會發作
你見過台灣人就知
佢地講野一定係轉彎抹角
表面上講到好客氣咁
安撫住佢地D情緒
於是養到一大班人好似巨嬰咁
之前有個自稱作家
寫個故事大綱比佘詩曼
人地睬佢都0N9啦
跟住佢又寄個大綱比D台灣人
人地又係客客氣氣咁讚佢幾句
個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉
台狗呢D島國居民
佢地唔係好融合到現實世界
佢地冇咩見識
平時見到既野都係好細眉細眼
佢地冇果D所謂常識
講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁
性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯
你係冇辦法同呢D人講道理
講中哂
台狗最0N9既
唔係無知
而係做咩都會上晒頭
佢地係一群好典型用情緒諗野既人
一見到樣野,唔順眼佢地就會發作
你見過台灣人就知
佢地講野一定係轉彎抹角
表面上講到好客氣咁
安撫住佢地D情緒
於是養到一大班人好似巨嬰咁
之前有個自稱作家
寫個故事大綱比佘詩曼
人地睬佢都0N9啦
跟住佢又寄個大綱比D台灣人
人地又係客客氣氣咁讚佢幾句
個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉
台狗呢D島國居民
佢地唔係好融合到現實世界
佢地冇咩見識
平時見到既野都係好細眉細眼
佢地冇果D所謂常識
講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁
性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯
你係冇辦法同呢D人講道理
香港咪一勁樣
好彩以前有高登會直接Hi勁同笑Sevend傻閪
而家班傻閪走曬去脆圍爐
樂隊就叫合唱團,手信就拌手禮,烏冬就烏龍麵,仲好意思話人
烏冬原來日文冇漢字,烏冬都係香港某鋪頭9譯,認真你就輸了