悲傷毒拎
14小時

from 希比fb
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
台狗最0N9既
唔係無知
而係做咩都會上晒頭
佢地係一群好典型用情緒諗野既人
一見到樣野,唔順眼佢地就會發作
你見過台灣人就知
佢地講野一定係轉彎抹角
表面上講到好客氣咁
安撫住佢地D情緒
於是養到一大班人好似巨嬰咁
之前有個自稱作家
寫個故事大綱比佘詩曼
人地睬佢都0N9啦
跟住佢又寄個大綱比D台灣人
人地又係客客氣氣咁讚佢幾句
個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉
台狗呢D島國居民
佢地唔係好融合到現實世界
佢地冇咩見識
平時見到既野都係好細眉細眼
佢地冇果D所謂常識
講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁
性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯
你係冇辦法同呢D人講道理
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
台狗最0N9既
唔係無知
而係做咩都會上晒頭
佢地係一群好典型用情緒諗野既人
一見到樣野,唔順眼佢地就會發作
你見過台灣人就知
佢地講野一定係轉彎抹角
表面上講到好客氣咁
安撫住佢地D情緒
於是養到一大班人好似巨嬰咁
之前有個自稱作家
寫個故事大綱比佘詩曼
人地睬佢都0N9啦
跟住佢又寄個大綱比D台灣人
人地又係客客氣氣咁讚佢幾句
個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉
台狗呢D島國居民
佢地唔係好融合到現實世界
佢地冇咩見識
平時見到既野都係好細眉細眼
佢地冇果D所謂常識
講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁
性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯
你係冇辦法同呢D人講道理
樂隊就叫合唱團,手信就拌手禮,烏冬就烏龍麵,仲好意思話人
譯名唔同冇乜野o既....不過連人地點做都要管就...繁體支x真係冇叫錯
要全世界圍住佢轉既巨嬰