[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
KOFans 15小時
https://upload.hkgolden.media/comment/1fpijfnn.hqj40mkifjp.gvfwiksq4hm.v0v.jpg
:o) :o) :o)
碌蕉唔夠硬 15小時
睇字都狗閪咁
平陽虎 15小時
no sir 丫拿 :-[
drop. 15小時
強調唔係為錢
自己係中產個下已經成陣味出哂黎 [sosad]
知道不會爆煲 15小時
提議佢早D入青山接受治療:)

為健康唔俾工人飲

咁買黎係準備俾邊閪個飲呢?:) :o)
志摩リン 15小時
強調唔係為錢
自己係中產個下已經成陣味出哂黎 [sosad]


為佢健康果下先好笑
"邪惡小孩" 15小時
明顯係西人, 一邊話健康原因, 為佢好, 一邊買檸檬茶放係雪櫃
.老鬼. 15小時
我成日買定幾Pack比姐姐飲
阿kate 15小時
四皮幾野原來係中產:~(
陰陰濕濕 15小時
作文?
6月2日 15小時
其實係太太飲
我係長毛 15小時
禁止工人喺屋企為手機充電,手機充電等於偷電
ひなの迴響 15小時
月入4皮就唔好咁計較啦,正 傻的嗎:o)
PlayJer-ism 15小時
阿SIR叫佢唔好咁小器 [sosad] [sosad]
.老鬼. 15小時
你對姐姐好佢唔一定對你好
你對姐姐唔好佢一定會對你唔好
為向左走向右走左幾包檸檬茶真係好Seven
仲要得4皮野扮勁
假如 15小時
月入4皮就唔好咁計較啦,正 傻的嗎:o)

月入1皮都唔會同工人計包檸檬茶
向白粉說不 15小時
遲早姐姐整啲經血炒菜畀你歎下:P :P
SPSS 169.0 15小時
阿SIR叫佢唔好咁小器 [sosad] [sosad]

兩包檸檬茶比盡你咪廿蚊, 報警警車到場落口供 d 油費人工都唔止啦

我經常都話, 香港人太多係打工仔, 成日話老細閪; 返到屋企到自己做老細果陣, 對住外傭打工仔仲閪過自己老細.

調返轉, 出 post 條友返到公司, 佢老細要求佢每日 check 自己飲左水機幾多毫升水, cctv 24 小時對住佢塊面 mon 住佢做野, 你睇下條友會唔會Hi老母?
SPSS 169.0 15小時
阿SIR叫佢唔好咁小器 [sosad] [sosad]

阿 sir 好比面架喇, 淨係叫佢溝通好 d 就走人, 燥底果班直頭Hi勁條友啦, "你一係就自己拆掂佢, 一係就一齊入差館落口供然後我 charge 埋你浪費警力, 自己唸"
你唔好咁串喎 15小時
月入4皮就唔好咁計較啦,正 傻的嗎:o)

月入1皮都唔會同工人計包檸檬茶

以前公司有廢鬼專登放假揸車番公司偷檸檬茶
青山金比 15小時
要 check 下男人平時返工放 lunch 有無遲到早做,有冇沖紅燈過馬路
胡燃塗 15小時
典型香港人精神
常言道 15小時
笑死,為咗兩包飲品報警。[sosad]
PlayJer-ism 15小時
阿SIR叫佢唔好咁小器 [sosad] [sosad]

阿 sir 好比面架喇, 淨係叫佢溝通好 d 就走人, 燥底果班直頭Hi勁條友啦, "你一係就自己拆掂佢, 一係就一齊入差館落口供然後我 charge 埋你浪費警力, 自己唸"

其實當D人會講 「講真我都算XXXXX」
你己經知佢有幾可憐
AkemiHomura 14小時
飲你兩包檸茶就報警
我放係公司雪櫃果d成日都俾同事拎左去飲我又報警啊?[sosad]
報警都算仲以為自己啱哂擺上網公審[sosad]
無名高手 14小時
重睇標題一次,原來係男人,
但內文感覺似女人...[banghead]
跳到頁尾