up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
神眼朱老九
17小時
日本咁樣帶返後俾人,差啲輸多粒
民主歌星獻忠
17小時
日本仔想落第3![[sosad]](/faces/sosad.gif)
日韓一齊回家
小野人
17小時
荷蘭俾多粒

才惱人應援歌
17小時
日本仔想落第3![[sosad]](/faces/sosad.gif)
日韓一齊回家
日本出硬線
民主歌星獻忠
17小時
日本仔想落第3![[sosad]](/faces/sosad.gif)
日韓一齊回家
日本出硬線
中國人永遠在老家等你們
東亞一家親,血濃於水

高燈仔
17小時
長友佑都
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
才惱人應援歌
17小時
長友佑都 ![[shocking]](/faces/shocking.gif)
39歲

力量型bb
17小時
架妹

241242
17小時
瑞典轉陣專攻長友就Hi Hi了
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
力食神
17小時
日本仔咁向左走向右走矛
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
人生迷路者
17小時
淩空抽射太難。

Peach
17小時
差的

力量型bb
17小時
吹到日本咁勁,咪又係贏唔到
![[offtopic3]wc](/faces/worldcup/offtopic3.gif)
力量型bb
17小時
日本弱過上屆,荷蘭勁過上屆
第一場和到算執到
民主歌星獻忠
17小時
吹到日本咁勁,咪又係贏唔到![[offtopic3]wc](/faces/worldcup/offtopic3.gif)
以和為貴,得罪ikea一陣加錢
民主歌星獻忠
17小時
日本弱過上屆,荷蘭勁過上屆
第一場和到算執到
比盡16強止步
跳到頁尾