[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
暴君熊 19小時
依隊美國同對巴拉圭果隊差咁遠嘅

對巴拉圭果隊撳住嚟砌

依隊剩喺博角球

出晒後備留力打淘汰賽啦,呢場佢輸100球都係首名
凸衰正虎 19小時
一早咁踢就唔洗出局啦火雞[sosad]

美國出晒副選先贏[sosad]
人奶多甜 19小時
土耳其隊波而家先訓醒,太遲啦#ng#
凸衰正虎 19小時
2:1
火雞#yup#


Hi Hi
:o)


韓國玩完

玩咩完姐,土耳其入100球都係第四:o)
才惱人應援歌 19小時
依隊美國同對巴拉圭果隊差咁遠嘅

對巴拉圭果隊撳住嚟砌

依隊剩喺博角球

班後備練波[sosad]
Peach 19小時
2:2#hoho#
Peach 19小時
#hohousa#wc #hohousa#wc #hohousa#wc
膠幾錢 19小時
米国咁好靱力:O
凸衰正虎 19小時
後備都贏唔到,土耳其真垃圾#hoho#
一時衝動 19小時
https://upload.hkgolden.media/comment/zh11ezpx.hliq2hew3oy.svxtlziy1pw.dzi.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/tuq042gl.y2rk1fm4ek4.ktkmkilu5bp.der.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/nrputnq1.wheyldzzzla.2i2y0ure5cs.awe.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/vhzthkfm.m4wb20ref1c.0ajry5it511.04p.jpg
有幸睇到荷蘭對日本,此生無憾


成就解鎖#adore#
凸衰正虎 19小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]
Peach 19小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]

岩岩巴拉圭第一腳中龍
一時衝動 19小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]


100%係[sosad]
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high
全昭旻 19小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]


100%係[sosad]
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high

和波一齊出線 逼害3分個d閪波[369]
Peach 19小時
https://upload.hkgolden.media/comment/zyfd1ite.4aku4nqzpg0.kzjansul02w.vny.jpg
覺得有啲飄 19小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]


100%係[sosad]
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high

搏嚟做咩
齊齊出線唔好咩
妹下妹下等夠鐘啦
全場和 0入球 波蛋0:0
Peach 19小時
美帝而加先出主力
Peach 19小時
巴拉圭條友撞板[sosad]
241242 19小時
火雞龍摶盡靚救
凸衰正虎 19小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]


100%係[sosad]
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high

和波一齊出線 逼害3分個d閪波[369]

蘇格蘭最先被out,之後泡菜..........[sosad]
原來係咁嫁 18小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]


100%係[sosad]
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high

和波一齊出線 逼害3分個d閪波[369]

蘇格蘭最先被out,之後泡菜..........[sosad]

蘇格蘭盡左力。對巴西同摩洛哥

但係韓國自己Seven
防守型前鋒 18小時
美國係唔係好憎土耳其[sosad]
全昭旻 18小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]


100%係[sosad]
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high

和波一齊出線 逼害3分個d閪波[369]

蘇格蘭最先被out,之後泡菜..........[sosad]

蘇格蘭盡左力。對巴西同摩洛哥

但係韓國自己Seven

對老墨個球最唔抵
救左幾球靚波 但又輸自己Seven1次
簡直係龍門悲歌
對南非就真係前中後都輸自己
阿 狗 𓃡 18小時
美國係唔係好憎土耳其[sosad]

防守型前鋒 18小時
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?[sosad]


100%係[sosad]
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high

和波一齊出線 逼害3分個d閪波[369]

蘇格蘭最先被out,之後泡菜..........[sosad]

蘇格蘭盡左力。對巴西同摩洛哥

但係韓國自己Seven

對老墨個球最唔抵
救左幾球靚波 但又輸自己Seven1次
簡直係龍門悲歌
對南非就真係前中後都輸自己


A組第三名有4分, 又少個出線機會, 南韓應該可以執行季
跳到頁尾