暴君熊
19小時
依隊美國同對巴拉圭果隊差咁遠嘅
對巴拉圭果隊撳住嚟砌
依隊剩喺博角球
出晒後備留力打淘汰賽啦,呢場佢輸100球都係首名
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?
100%係![]()
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?
100%係![]()
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high
和波一齊出線 逼害3分個d閪波
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?
100%係![]()
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high
和波一齊出線 逼害3分個d閪波
蘇格蘭最先被out,之後泡菜..........
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?
100%係![]()
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high
和波一齊出線 逼害3分個d閪波
蘇格蘭最先被out,之後泡菜..........
蘇格蘭盡左力。對巴西同摩洛哥
但係韓國自己Seven
睇隔離場好過啦!巴拉圭同澳洲係咪默契?
100%係![]()
今屆啲分組賽都仲係好皆大歡喜feel
啲新丁弱旅at least有分或者有兩球入吓
啲球迷有得high
和波一齊出線 逼害3分個d閪波
蘇格蘭最先被out,之後泡菜..........
蘇格蘭盡左力。對巴西同摩洛哥
但係韓國自己Seven
對老墨個球最唔抵
救左幾球靚波 但又輸自己Seven1次
簡直係龍門悲歌
對南非就真係前中後都輸自己