[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
拆雲 19小時
中手應該吹走

[sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup
全昭旻 19小時
伊朗唔好搞咁多野啦
買左和[sosad]

RIP

var出緊手O:-)
原來係咁嫁 19小時
比利是痴左線?
壽司龍 19小時
var搞事
小野人 19小時
offsidexx(
富田美憂 19小時
越位[sosad] [sosad] [sosad]
總加速師 19小時
伊朗反cup[shocking]

唔閪計[sosad]
全昭旻 19小時
比利是痴左線?

新西蘭傳統魚腩
示意圖🫣 19小時
Haha吹走
哥哥打丁丁 19小時
Hi!咁都foul?
脹根碩 19小時
竟然越位[sosad]
才惱人應援歌 19小時
Hi
諾貝爾和平侵 19小時
OFFSIDE [369] [369] [369]
扭波王(已切) 19小時
:~( Hi
韓國命不該絕
無天理
示意圖🫣 19小時
頭先哂時間慶祝[sosad]
壽司龍 19小時
90+6‎'‎
VAR
NO GOAL!!!! IRAN'S LATE WINNER HAS BEEN RULED OUT FOR OFFSIDE!!!
小野人 19小時
神救xx(
密技線 19小時
:~( Hi
韓國命不該絕
無天理

但伊朗3分第3都贏南韓[sosad]
富田美憂 19小時
頭槌中楣
凸衰正虎 19小時
32強伊朗對澳洲[sosad]

無得睇美斯對埃及美斯:~(
才惱人應援歌 19小時
:~( Hi
韓國命不該絕
無天理

只要埃及贏唔到
泡菜一樣排尾3[369]
壽司龍 19小時
兩球中楣 黑仔成咁
諾貝爾和平侵 19小時
哇 ... 埃及 咁向左走向右走捱得
凸衰正虎 19小時
32強伊朗對澳洲[sosad]

無得睇美斯對埃及美斯:~(

Hi原來仲有機,多謝var#adore#
241242 19小時
:~( Hi
韓國命不該絕
無天理

但伊朗3分第3都贏南韓[sosad]


總之伊朗唔輸泡菜差只一步Stop la
跳到頁尾