[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
脹根碩 17小時
飛機:o)
Peach 17小時
3:0[shocking] [shocking] [shocking] [shocking]
膠招 17小時
goal.............................
富田美憂 17小時
迪布尼#adore#
僕係懶人 16小時
首名#yup#
全昭旻 16小時
迪迪仔#yup#
幾時到笑匠:~(
示意圖🫣 16小時
地布洛尼goal
壽司龍 16小時
上到首名:o)
人生迷路者 16小時
3:0#hohobel#wc

無限刷分。
脹根碩 16小時
竟然首名[sosad]
示意圖🫣 16小時
Salah換走埋,點贏E朗
241242 16小時
頂住呀伊朗唔好輸
富田美憂 16小時
呢個比數咁viutv下場32強係播澳洲對埃及[sosad]cl
脹根碩 16小時
後防炸彈[sosad]
示意圖🫣 16小時
埃及夏向左走向右走準備落場
凸衰正虎 16小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?

有,次名16強打阿根廷,首名16強打美國,比利時對新西蘭唔入多幾粒真係自己攞黎

比利時前鋒好似麻麻地喎

入多粒就踢埃及去次名,如果埃及過到澳洲就有得睇美斯大戰埃及美斯:P

真係有機[bomb]
Peach 16小時
LKK
扭波王(已切) 16小時
渣古
才惱人應援歌 16小時
渣古#yup# #yup#
壽司龍 16小時
伊朗睇黎頂得住
Peach 16小時
1:3:~(
小野人 16小時
3:1:O
扭波王(已切) 16小時
Just 入波
才惱人應援歌 16小時
跌返落第2[sosad]
壽司龍 16小時
#yup# Just
跳到頁尾