脹根碩
17小時
飛機

比利時贏就得 可以嘆慢板
咁快拖慢有d輕敵
對面紐西蘭啫
贏多幾球冇機會首名?
有,次名16強打阿根廷,首名16強打美國,比利時對新西蘭唔入多幾粒真係自己攞黎
比利時前鋒好似麻麻地喎
入多粒就踢埃及去次名,如果埃及過到澳洲就有得睇美斯大戰埃及美斯
![[bomb]](/faces/bomb.gif)