[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
扭波王(已切) 17小時
比利時睇到火滾
傳波去到禁區好似想扭埋人空門咁款
蝦蝦蝦子麵 16小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?

有,次名16強打阿根廷,首名16強打美國,比利時對新西蘭唔入多幾粒真係自己攞黎

比利時前鋒好似麻麻地喎
示意圖🫣 16小時
G組第1

韓國/厄瓜多爾/烏龜/塞內加爾/阿爾及利亞
隔離有美國vs波黑

G組第2

澳洲
隔離有阿根廷vs佛得角
才惱人應援歌 16小時
伊朗 0得失都仲係危
膠幾錢 16小時
阿根廷係咪最少4強:O
Peach 16小時
阿根廷係咪最少4強:O

亞軍
16小時
https://www.threads.com/@welew0718/post/DaEnVpWjx7N
[sosad] [sosad] [sosad]
膠幾錢 16小時
https://na.cx/i/99LeO8A.jpg

好似續命燈咁逐盞踩熄佢


當年黑哨
今屆歸還[sosad]
神眼朱老九 16小時
佛德國全和:O
好消息:世界盃未輸過一場
壞消息:世界盃未贏過一場
密技線 16小時
佛德國全和:O
好消息:世界盃未輸過一場
壞消息:世界盃未贏過一場

下場對阿根廷
膠幾錢 16小時
睇新聞話美國想單獨搞2038世界盃

隔12年咁快又想搞一屆:O


係其他國家冇財力去承辦?
膠幾錢 16小時
佛德國全和:O
好消息:世界盃未輸過一場
壞消息:世界盃未贏過一場


UNDERDOG殺了不少賭仔#yup# O:-)
Peach 16小時
2:0#hoho#
膠招 16小時
gooooooal....
全昭旻 16小時
托沙#adore#
脹根碩 16小時
Trossard#yup#
壽司龍 16小時
連環射[yipes]
脹根碩 16小時
佛德國全和:O
好消息:世界盃未輸過一場
壞消息:世界盃未贏過一場

佛系晉級
全昭旻 16小時
teamkill set炮台比自己
僕係懶人 16小時
入3粒就首名(對面賽果冇變嘅話)
人生迷路者 16小時
2:0 #hohobel#wc
241242 16小時
佛德國全和:O
好消息:世界盃未輸過一場
壞消息:世界盃未贏過一場

佛系晉級

真正佛系
示意圖🫣 16小時
幾時換走前面件垃圾:o)
同德國個哈佛師 一樣level廢
凸衰正虎 16小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?

有,次名16強打阿根廷,首名16強打美國,比利時對新西蘭唔入多幾粒真係自己攞黎

比利時前鋒好似麻麻地喎

入多粒就踢埃及去次名,如果埃及過到澳洲就有得睇美斯大戰埃及美斯:P
覺得有啲飄 16小時
https://na.cx/i/99LeO8A.jpg

好似續命燈咁逐盞踩熄佢


當年黑哨
今屆歸還[sosad]

有排都未還到
係佢個龍自己派膠累死
邊有人黑佢[sosad]
跳到頁尾