[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
才惱人應援歌 15小時
伊朗:O
凸衰正虎 15小時
韓國又開始危[shocking]
才惱人應援歌 15小時
可惜南韓命不該絕了


未咁快


天日仲有剛果同阿爾及利亞#yup#

阿爾及利亞 奧地利默契波啦[sosad]
241242 15小時
伊朗今屆踢得唔錯
反cup埋都得

總之伊朗唔輸就離踢走閪波泡菜又進一步
241242 15小時
比利時半場刷到幾多次埋門[sosad]
扭波王(已切) 15小時
估唔到迪布尼好似冇乜態
景涵堂主人 15小時
有無人可以俾到澳門link?
小野人 15小時
伊朗今屆踢得唔錯
反cup埋都得

埃及線已出 伊朗一定要贏[bouncer]
拆雲 15小時
伊朗今屆踢得唔錯
反cup埋都得

總之伊朗唔輸就離踢走閪波泡菜又進一步

@_@sq @_@sq @_@sq
陳探 15小時
阿根廷主帥史卡朗尼(Lionel Scaloni)在賽前記者會表明,最後一場分組賽對約旦,會讓美斯休息,先列後備。
脹根碩 15小時
可惜南韓命不該絕了


未咁快


天日仲有剛果同阿爾及利亞#yup#

剛果點可能輸

奧地利亦唔見得贏到阿爾及利亞[sosad]
小野人 15小時
埃及第3嘅話會對邊隊[???]
壽司龍 15小時
又12m喔
Peach 15小時
VAR
覺得有啲飄 15小時
主球證話比
上面嗌機叫停
應該唔比啦
全昭旻 15小時
隻手自然動作
冇蓄意擴張
可以唔判12m
Peach 15小時
冇lu
脹根碩 15小時
竟然唔係手球#adore#
才惱人應援歌 15小時
主球證話比
上面嗌機叫停
應該唔比啦

隻手都算塞晒入軀幹
覺得有啲飄 15小時
natural 唔natural真係任佢講[sosad]
241242 15小時
捲脷音好重[sosad]
小野人 15小時
咁都冇12m[sosad] 伸哂出嚟
扭波王(已切) 15小時
食埋角[sosad]
Peach 15小時
又飲水xx(
241242 15小時
咁都冇12m[sosad] 伸哂出嚟

唔係中右手係中縮埋咗嘅左手喎
跳到頁尾