[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
小野人 15小時
伊朗12m[sosad]
覺有情 15小時
伊朗實唔夠埃及抽,係睇其餘三組
壽司龍 15小時
咁都12m?:o)
扭波王(已切) 15小時
可惜南韓命不該絕了
脹根碩 15小時
塞內出線#hoho#

話口未完
小野人 15小時
咁都12m?:o)

踢腳
小野人 15小時
missed[sosad]
拆雲 15小時
[shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
241242 15小時
Hi[sosad]
壽司龍 15小時
又救 咁似挪威果球
才惱人應援歌 15小時
塞內出線#hoho#

話口未完

無事#yup#
凸衰正虎 15小時
missed[sosad]

韓國要沙拿隊幫手[sosad]
Peach 15小時
比利時咁都唔入[sosad]
覺得有啲飄 15小時
未入?
總加速師 15小時
真主好嘢[sosad]
覺有情 15小時
送到埋口都唔識食,爛泥扶唔上壁
壽司龍 15小時
托沙#yup#
脹根碩 15小時
可惜南韓命不該絕了


未咁快
241242 15小時
[shocking]
全昭旻 15小時
又日本0.01mm[sosad]
總加速師 15小時
可惜南韓命不該絕了


未咁快


天日仲有剛果同阿爾及利亞#yup#
小野人 15小時
1:1
拆雲 15小時
1 : 1 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
全昭旻 15小時
埃及專撐恐怖份子O:-)
壽司龍 15小時
伊朗今屆踢得唔錯
反cup埋都得
跳到頁尾