[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
蘭子安 14小時
恭喜忽得#yup#
才惱人應援歌 14小時
垃圾烏圭 幫泡菜墊底:-[

是咪得返聽日嘅比利時同剛果係希望
聽日佢哋贏到波泡菜先Stop la?

比利時唔關事
一陣埃及要和波或者輸波
程皓波 14小時
烏龜到頭來選咗10號仔Giorgian De Arrascaeta呢個巴甲球王入嚟全程養傷坐後備[sosad]
姬島朱乃 14小時
垃圾烏圭 幫泡菜墊底:-[

是咪得返聽日嘅比利時同剛果係希望
聽日佢哋贏到波泡菜先Stop la?

之前有張圖縮到5中3先出線
依加應該變到4中2??
凸衰正虎 14小時
呢組out兩隊益左泡菜[sosad]
覺得有啲飄 14小時
垃圾烏圭 幫泡菜墊底:-[

是咪得返聽日嘅比利時同剛果係希望
聽日佢哋贏到波泡菜先Stop la?

比利時唔關事
一陣埃及要和波或者輸波

對伊朗都幾難失分:)2fn
希志妹妹 14小時
佛德#yup#
姬島朱乃 14小時
垃圾烏圭 幫泡菜墊底:-[

是咪得返聽日嘅比利時同剛果係希望
聽日佢哋贏到波泡菜先Stop la?

比利時唔關事
一陣埃及要和波或者輸波

比利時果場應該要分勝負
和波好似兩隊3分
覺得有啲飄 14小時
呢組out兩隊益左泡菜[sosad]

烏拉圭垃圾xx(
講真仲西過泡菜
抵啦
姬島朱乃 14小時
垃圾烏圭 幫泡菜墊底:-[

是咪得返聽日嘅比利時同剛果係希望
聽日佢哋贏到波泡菜先Stop la?

比利時唔關事
一陣埃及要和波或者輸波

比利時果場應該要分勝負
和波好似兩隊3分

Hi自膠
原來對紐:o)
釋永信 信仔 14小時
烏大龜呢批南美球隊不嬲無乜教養:o)


講起烏大龜 好耐唔見佢
扭波王(已切) 14小時
好在賽前知道烏拉圭又更衣室不和
皇馬拳皇又做叛軍領袖

立即買西班牙win 同和
真係收錢

佛德國個場買佢win同和
和都開心
真係鐵血
才惱人應援歌 14小時
塞內 3分 +2
泡菜 3分 -1
蘇格蘭 3分 -3
烏拉圭 2分 -1

暫時包尾4隊
一陣埃及贏波塞內就出線
韋碧克 14小時
佛得角下場係咪對美斯[shocking]
釋永信 信仔 14小時
塞內 3分 +2
泡菜 3分 -1
蘇格蘭 3分 -3
烏拉圭 2分 -1

暫時包尾4隊
一陣埃及贏波塞內就出線


塞肉應該出硬掛
壽司龍 14小時
下場99台播
比利時棄用渣古
Peach 14小時
佛得角下場係咪對美斯[shocking]

凸衰正虎 14小時
好在賽前知道烏拉圭又更衣室不和
皇馬拳皇又做叛軍領袖

立即買西班牙win 同和
真係收錢

佛德國個場買佢win同和
和都開心
真係鐵血

有無不和都唔睇好佢哋夠西班牙抽,西班牙都唔想次名對阿根廷一定打真軍
示意圖🫣 14小時
比利時卡卡又正選,靠顏值入選嘅廢柴
凸衰正虎 14小時
佛得角下場係咪對美斯[shocking]

釋永信 信仔 14小時
比利時卡卡又正選,靠顏值入選嘅廢柴


咁似安永佳
241242 14小時
佛得角下場係咪對美斯[shocking]

係世界盃打過西班牙同阿根廷都夠吹一世[sosad]
覺得有啲飄 14小時
https://upload.hkgolden.media/comment/rxlc12ro.1ej2hii5lqt.3mfvvxvqowh.2u0.jpg
設計對白:又收錢 yeah
李澤欣 14小時
佛德#yup#

#yup#
覺得有啲飄 14小時
佛得角下場係咪對美斯[shocking]


又比球王刷入波
牙朗點追[sosad]
跳到頁尾