[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
諾貝爾和平侵 13小時
油王 無心踢 咪向左走向右走Seven阻住熱血波啦 Hi
Peach 13小時
烏龜有冇機拎到分
我淨係想多一隊第三名過南韓

佛得角捱得住既話應該都過到南韓

第二名出線
諾貝爾和平侵 13小時
佛得角 +/- 0 3 分 當然力壓 南韓
241242 13小時
佛得第二直接出線呀
唔好同泡菜d閪波擺埋一齊講
示意圖🫣 13小時
https://upload.hkgolden.media/comment/jyv2t215.wwkffjxtl3f.iev13vdffmx.fty.jpg
姬島朱乃 13小時
VAR[???] [???]
諾貝爾和平侵 13小時
[369] 烏拉圭 淪落到咁 真係報應
壽司龍 13小時
佛之國3和次名出線
夠吹幾十年#yup4#wc
諾貝爾和平侵 13小時
佛得角 對 CNXG 隊 會炒 CNXG 幾多粒 ?
Peach 13小時
烏龜妹:-( https://upload.hkgolden.media/comment/xwr0ojlh.y254qemwnfy.sddzqhr1qms.nyk.jpg
示意圖🫣 13小時
烏龜追和就上返第2 , 總入球多過佛德角
241242 13小時
原來禾仙拿老母終於有錢去美國現場睇[sosad]
諾貝爾和平侵 13小時
禾媽 又要留喺 美國耐啲啦 #yup# #yup# 一生無憾了 #yup#
壽司龍 13小時
烏龜追和就上返第2 , 總入球多過佛德角

但機會係0
Peach 13小時
打交#yup#
諾貝爾和平侵 13小時
烏龜妹:-( https://upload.hkgolden.media/comment/xwr0ojlh.y254qemwnfy.sddzqhr1qms.nyk.jpg


左邊 如果唔開心 牙痕要咬人既, 請咬我#love# #love#
諾貝爾和平侵 13小時
原來禾仙拿老母終於有錢去美國現場睇[sosad]


美國佬出手, 免佢入境個押金
本少都勝 13小時
歷史#adore#
黃公爵 13小時
打交#yup#
示意圖🫣 13小時
波都控唔住整多腳飛剷
Peach 13小時
好肉酸xx(
向白粉說不 13小時
打佢老母#yup# #yup# #yup#
241242 13小時
[shocking] [shocking] [shocking] [shocking] [shocking]
本少都勝 13小時
打佢老母#yup# #yup# #yup#
才惱人應援歌 13小時
冇時間仲企喺度嘈:o)
跳到頁尾