[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
小野人 13小時
沙地好廢[sosad]

d人係唔走位[sosad]
一日一香蕉 13小時
華維迪抵向左走向右走死
仲要比alex b踢出界
再打會死 13小時
忽得角呢場有驚喜唔悶#yup#

敢進攻唔會妹下妹下#yup#

正氣波#good#
陳探 13小時
華維迪抵向左走向右走死
仲要比alex b踢出界


搞完皇馬搞國家隊[sosad]
陳探 13小時
沙地好廢[sosad]

d人係唔走位[sosad]


搞沙超聯賽搞到d國腳少左波踢
壽司龍 13小時
悶到最後一節
睇黎都冇驚喜
小野人 13小時
沙地神救[yipes]
241242 13小時
[shocking] [shocking] [shocking]
釋永信 信仔 13小時
佛德:)fn
諾貝爾和平侵 13小時
Hi 你 班油王損人不利己
banjerman 13小時
哇,忽得差少少入[sosad]
釋永信 信仔 13小時
佛德幾有組織
機利臣 13小時
忽得D波好原始,真係玩肉搏
機利臣 13小時
烏好渣#cn# 仲要對慢板西班牙,小心#no2#wc :-[wc
壽司龍 13小時
希望佛得國捱住個次名到最後#yup4#wc
飲雞水 13小時
https://upload.hkgolden.media/comment/qhxy1znn.zaooibzwqjp.e1qrvdq3sv4.jyq.gif
僕係懶人 13小時
烏龜有冇機拎到分
我淨係想多一隊第三名過南韓
壽司龍 13小時
佛得keep住攻 係差最後一腳
唱一半的歌 13小時
忽得D波好原始,真係玩肉搏

前邊幾個今日有啲獨
個個都踢得有啲自私
banjerman 13小時
Hi Auntie忽得呢場波好刺激[sosad] [sosad]
.老鬼. 13小時
忽得入32強#yup# #yup# #yup# #yup#
黃公爵 13小時
[shocking] 差啲
241242 13小時
係咁差d[shocking]
一日一香蕉 13小時
費托過得咁扎都係炒
韋碧克 13小時
烏龜有冇機拎到分
我淨係想多一隊第三名過南韓

佛得角捱得住既話應該都過到南韓
跳到頁尾