up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
小野人
13小時
沙地好廢![[sosad]](/faces/sosad.gif)
d人係唔走位
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
一日一香蕉
13小時
華維迪抵向左走向右走死
仲要比alex b踢出界
陳探
13小時
華維迪抵向左走向右走死
仲要比alex b踢出界
搞完皇馬搞國家隊
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
陳探
13小時
沙地好廢![[sosad]](/faces/sosad.gif)
d人係唔走位![[sosad]](/faces/sosad.gif)
搞沙超聯賽搞到d國腳少左波踢
小野人
13小時
沙地神救
![[yipes]](/faces/yipes.gif)
釋永信 信仔
13小時
佛德

諾貝爾和平侵
13小時
Hi 你 班油王損人不利己
banjerman
13小時
哇,忽得差少少入
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
壽司龍
13小時
希望佛得國捱住個次名到最後

僕係懶人
13小時
烏龜有冇機拎到分
我淨係想多一隊第三名過南韓
唱一半的歌
13小時
忽得D波好原始,真係玩肉搏
前邊幾個今日有啲獨
個個都踢得有啲自私
banjerman
13小時
Hi Auntie忽得呢場波好刺激
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
黃公爵
13小時
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
差啲
241242
13小時
係咁差d
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
韋碧克
13小時
烏龜有冇機拎到分
我淨係想多一隊第三名過南韓
佛得角捱得住既話應該都過到南韓
跳到頁尾