[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
才惱人應援歌 14小時
呢啲遠射擋到手都斷[sosad]
富田美憂 14小時
叫個球證畀臂章[sosad]
小野人 14小時
塞內加爾真係繼續攻 唔留手
釋永信 信仔 14小時
https://na.cx/i/vhMJMtn.jpg
再打會死 14小時
叫個球證畀臂章[sosad]

要10秒出場啊嘛[smoke]cl
Peach 14小時
伊拉克-11超越突尼西亞[sosad]
失落豬 14小時
5-0 爽

OMGWTFBBQ
葡提(阿婆) 14小時
文尼5粒了[sosad]
LoveVictoria 14小時
5:0
CLS
總加速師 14小時
成日響職工頭圍用膳[sosad]
葡提(阿婆) 14小時
#yup# #yup# #yup#
再打會死 14小時
終於入Z_Z
拆雲 14小時
1 : 4 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
Peach 14小時
[bouncy] [bouncy] https://upload.hkgolden.media/comment/gyv4vswk.5qqneidoe1y.rhgkropxhok.wwn.jpg
葡提(阿婆) 14小時
總加速師 14小時
南朝鮮應該最後排小組3名既第九[sosad] #yup#
葡提(阿婆) 14小時
下場八點都係訓算Z_Z
飲雞水 14小時
南朝鮮應該最後排小組3名既第九[sosad] #yup#


[sosad]
大豆。 14小時
文尼5粒了[sosad]

入波冇佢份...O:-)
才惱人應援歌 14小時
暫時包尾嘅4隊
巴拉圭 4分 -2 有紅牌
塞內 3分 +2
泡菜 3分 -1
蘇格蘭 3分 -3
RacingDriver 13小時
挪威走線32強對象牙海岸
LoveVictoria 13小時
烏大龜對西班牙大家有咩睇法
唔知西班牙會唔會留力
富田美憂 13小時
烏大龜對西班牙大家有咩睇法
唔知西班牙會唔會留力

西班牙首名未穩陣+烏拉圭內亂
希志妹妹 13小時
南韓: 幫不了忙的XXXX
希志妹妹 13小時
烏大龜對西班牙大家有咩睇法
唔知西班牙會唔會留力

西班牙首名未穩陣+烏拉圭內亂

華維迪[photo]
跳到頁尾