[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
才惱人應援歌 14小時
4:0 [sosad]
富田美憂 14小時
4-0#oh#
釋永信 信仔 14小時
BOOM!靚到
小野人 14小時
上半場留力留到[sosad]
Peach 14小時
#ass# https://upload.hkgolden.media/comment/41uby4cy.44o2uyu0dli.q2e3zwpz3p1.a1e.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/rygbr1nf.bpql1mm5arm.03lhv3kddmp.qfs.jpg
小野人 14小時
黑鬼腳頭好重[bouncer]
才惱人應援歌 14小時
踢到好似少林足球 成班圍住個龍射[sosad]
脹根碩 14小時
差啲
釋永信 信仔 14小時
嘩 差啲
葡提(阿婆) 14小時
包皮一粒都無得唔得架
小野人 14小時
包皮一粒都無得唔得架

今場刷助攻[slick]
富田美憂 14小時
不過塞內加爾得3分都係危
Peach 14小時
https://upload.hkgolden.media/comment/osiwo2tu.1a2ltfcoqxz.nyla0gbwg2a.dv3.jpg
再打會死 14小時
bracode keep住水準
脹根碩 14小時
不過塞內加爾得3分都係危

冇辦法,所以而家盡量刷入球
才惱人應援歌 14小時
不過塞內加爾得3分都係危

喺呢組 頭兩場入到3粒都算係咁[banghead]
郡主 14小時
係咁叮叮叮叮
塞內加爾咁勁嘅
小野人 14小時
禁區白衫仲多過自己友[sosad]
富田美憂 14小時
觀迪送C
釋永信 信仔 14小時
禁區白衫仲多過自己友[sosad]


塞仔呢啲先係足球 一心想和波既泡狗學下嘢
小野人 14小時
禁區白衫仲多過自己友[sosad]


塞仔呢啲先係足球 一心想和波既泡狗學下嘢

冇得揀同有得揀嘅分別xx(
小野人 14小時
5:0[sosad] 狂轟
釋永信 信仔 14小時
禁區白衫仲多過自己友[sosad]


塞仔呢啲先係足球 一心想和波既泡狗學下嘢

冇得揀同有得揀嘅分別xx(


泡狗主動攻就唔會變到宜家咁等Stop la
釋永信 信仔 14小時
5-0 爽
再打會死 14小時
麥元帥同夏向左走向右走都無入球#yup#
跳到頁尾