[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
扭波王(已切) 17小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(
葡提(阿婆) 17小時
Ikea拎到第三就算唔同你搶[sosad]
力食神 17小時
呢球唔應該出
拆雲 17小時
[shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
241242 17小時
日本㩒爆平安鐘[shocking]
高燈仔 17小時
ikea咁想對巴西?
力量型bb 17小時
一車車日本妹係鈴木彩艷酒店房外排隊
人生迷路者 17小時
日本仔後防發緊夢,差d輸埋
富田美憂 17小時
娜娜!
才惱人應援歌 17小時
力架救咗幾多球[sosad]
Peach 17小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(

我估最快都要等比利時打完
富田美憂 17小時
唔攻了
Peach 17小時
荷蘭已完
民主歌星獻忠 17小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(

我估最快都要等比利時打完

出硬啦
除非奇蹟
葡提(阿婆) 17小時
完!!!
力量型bb 17小時
幸福
有十點場睇
北姑十二樂芳 17小時
齊齊晉級 #yup#
原來係咁嫁 17小時
睇日本下半場早段係咁攻。以為佢地想贏。最尾都係默契波

32強等俾巴閪無限中山啦:o)sq
諾貝爾和平侵 17小時
[sosad] 瑞典中前場 體能幾好[sosad]

補時踩制 衝 4 分鐘 就 2 個 必入波

但 日本隊又勁喎
唔對路 控制住個節奏。


有料#yup# #yup#
才惱人應援歌 17小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(

我估最快都要等比利時打完

G同H組最大變數
兩組分數都4 2 2 1
241242 17小時
力架救咗幾多球[sosad]

MVP啦[sosad]
Peach 17小時
https://upload.hkgolden.media/comment/yot2kokb.4ynp3vvbe4h.ynjeish2ccp.va4.jpg
昔年種柳 17小時
睇日本下半場早段係咁攻。以為佢地想贏。最尾都係默契波

32強等俾巴閪無限中山啦:o)sq

我仲手快買1.5大,好彩瑞典都有波入
富田美憂 17小時
日本對巴西
假如 17小時
日本32強出局
跳到頁尾