[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
才惱人應援歌 14小時
泡菜得返5個機會
Peach 14小時
3:0[shocking]
再打會死 14小時
法妹:P
姬島朱乃 14小時
3:0#yup#
壽司龍 14小時
原來法國正副選龍門都係力架 :o) :o) :o) :o) :o)

成隊都係[sosad]

有人話選力架因為跑得, 但係點解連正副龍門都係力架?

法國風水問題
白人龍都係膠到出汁
巴夫斯 洛里斯之流都係差唔多

雲班耶馬走去守龍應該無敵
LoveVictoria 14小時
3:0
希志妹妹 14小時
3:0

南泡[369]
釋永信 信仔 14小時
泡菜再下一城!
釋永信 信仔 14小時
泡菜再下一城!

收隊黎講
程皓波 14小時
入多粒靠得失球壓泡菜#yup#
北姑十二樂芳 14小時
換人
姬島朱乃 14小時
泡菜得返5個機會

依加好似排緊第7
釋永信 信仔 14小時
入多粒靠得失球壓泡菜#yup#


似456
小野人 14小時
吳留手師父#yup#
郡主 14小時
夏蘭特啲皮膚咁靚

飲左王老吉

[sosad] [sosad] [sosad]
釋永信 信仔 14小時
https://na.cx/i/99LeO8A.jpg
釋永信 信仔 14小時
連伊拉克咁向左走向右走廢都可以出線點解我地中國唔可以:)fn
姬島朱乃 14小時
https://na.cx/i/99LeO8A.jpg

一陣西班牙和波做勁佢啦:o)
脹根碩 14小時
https://na.cx/i/99LeO8A.jpg

好似續命燈咁逐盞踩熄佢
RacingDriver 14小時
原來法國正副選龍門都係力架 :o) :o) :o) :o) :o)

成隊都係[sosad]

有人話選力架因為跑得, 但係點解連正副龍門都係力架?

法國風水問題
白人龍都係膠到出汁
巴夫斯 洛里斯之流都係差唔多

跟本歐洲足球體系出現極大問題, 全面踢到一勁樣(德國, 法國, 荷蘭, 比利時) 一味要體力足球, 唔睇字幕可以分唔出國家

係英向左走向右走白人同力架仲平均少少

所以我今年支持阿根廷, 日本同挪威
北姑十二樂芳 14小時
咁都唔入
再打會死 14小時
Hi 你放閃#kill# #kill# #kill#
小野人 14小時
4:0#good#
青澀大根 14小時
Hi 你放閃
脹根碩 14小時
血流成河吧
跳到頁尾