[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
再打會死 11小時
所以不嬲都話法國係得前面[sosad] [sosad] [sosad]
壽司龍 11小時
點解唔換夏向左走向右走出黎射#ng#
示意圖🫣 11小時
脆啲傻的嗎好煩
成日夏向左走向右走夏向左走向右走
幾日前都已經開始講到挪威同法國有得鬥咁
成隊波剩係踢夏向左走向右走同包皮兩個咩:o)

挪威後防比較弱,入埋都唔夠輸...

啲挪超兵場場456球
葡提(阿婆) 11小時
:o) :o) :o)
19090 11小時
:o) :o) :o)
再打會死 11小時
[369] [369] [369] [369] [369] [369] [369]
拆雲 11小時
撲出[shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
壽司龍 11小時
垃圾
轉台睇塞內膠耳
Peach 11小時
[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
示意圖🫣 11小時
狼隊買返嚟嘅水貨
北姑十二樂芳 11小時
垃L圾 :o) :o)
再打會死 11小時
學夏向左走向右走射依個位[sosad]
脹根碩 11小時
塞內加爾世界排名高過南韓
係咪入多球就夠?


兩球


伊拉克踢少個#cn#
唱一半的歌 11小時
真係好向左走向右走憎人咁射十二碼
RacingDriver 11小時
原來法國正副選龍門都係力架 :o) :o) :o) :o) :o)
示意圖🫣 11小時
塞內加爾世界排名高過南韓
係咪入多球就夠?


兩球


伊拉克踢少個#cn#

打少個肯定玩死守
好難刷得失球
姬島朱乃 11小時
塞內加爾世界排名高過南韓
係咪入多球就夠?


兩球


伊拉克踢少個#cn#

唔係話3粒咩??
壽司龍 11小時
mane:o)
姬島朱乃 11小時
塞內加爾世界排名高過南韓
係咪入多球就夠?


兩球


伊拉克踢少個#cn#

唔係話3粒咩??

原來我搞錯:o)
示意圖🫣 11小時
原來法國正副選龍門都係力架 :o) :o) :o) :o) :o)

剩低個白人係法甲麥當勞守龍
葡提(阿婆) 11小時
原來法國正副選龍門都係力架 :o) :o) :o) :o) :o)

成隊都係[sosad]
Peach 11小時
https://upload.hkgolden.media/comment/nagzrxpy.lbswbeizi2s.vunhza34ivv.43t.jpg
王家晴老豆 11小時
挪威下場幾時?
小野人 11小時
終於入
脹根碩 11小時
全球逼害泡菜#yup#
跳到頁尾