[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
再打會死 11小時
睇塞內加爾大炒好過啦[sosad]

塞內 1:0 伊拉克
好似紅牌前已經係

冇乜組織唔係幾好睇[sosad]

重點要入3粒[banghead]

其實唔難
RacingDriver 11小時
挪威係咪走線?
壽司龍 11小時
挪威係咪走線?

和、輸都一樣
RacingDriver 11小時
而家睇邊場好

France Norway


La

法國仲係冇乜form 上兩屆踢得好睇好多

無中場指揮官

少咗基屎文果type
打丁的地獄 11小時
脆啲傻的嗎好煩
成日夏向左走向右走夏向左走向右走
幾日前都已經開始講到挪威同法國有得鬥咁
成隊波剩係踢夏向左走向右走同包皮兩個咩:o)
壽司龍 11小時
法國隻隻都係翼
神丹/olise邊個踢攻中都會靜
RacingDriver 11小時
挪威係咪走線?

和、輸都一樣

咁留力囉
王家晴老豆 11小時
而家睇邊場好

France Norway


La

法國仲係冇乜form 上兩屆踢得好睇好多

無中場指揮官

少咗基屎文果type

Zidane
LoveVictoria 11小時
半客收錢#yup#cl
Peach 11小時
可以3p[bomb] https://upload.hkgolden.media/comment/0lsuscv3.uilbllq3oxj.aoldcbtrepf.3uo.jpg
壽司龍 11小時
可以3p[bomb] https://upload.hkgolden.media/comment/0lsuscv3.uilbllq3oxj.aoldcbtrepf.3uo.jpg

一定要4p^3^
北姑十二樂芳 11小時
王老吉 #kill# #kill# #kill# #kill2#
才惱人應援歌 11小時
塞內11對10都攻唔入xx(
小野人 11小時
塞內加爾唔想出線[sosad]
11小時
armarm起身
做乜變左dembele入球騷@_@
王家晴老豆 11小時
唔鐘意dumblele 呢隻馬騮黑色馬騮
才惱人應援歌 11小時
armarm起身
做乜變左dembele入球騷@_@

挪威全部雪糕桶#yup#
才惱人應援歌 11小時
塞內加爾世界排名高過南韓
係咪入多球就夠?
10小時
塞內加爾世界排名高過南韓
係咪入多球就夠?


兩球
再打會死 10小時
可以3p[bomb] https://upload.hkgolden.media/comment/0lsuscv3.uilbllq3oxj.aoldcbtrepf.3uo.jpg

咩血統黎
再打會死 10小時
根據庄家定理,下半場一定唔入波殺晒:-]
壽司龍 10小時
塞內加爾仲有NJ未出#kill#
葡提(阿婆) 10小時
12m
拆雲 10小時
12M[shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
大豆。 10小時
脆啲傻的嗎好煩
成日夏向左走向右走夏向左走向右走
幾日前都已經開始講到挪威同法國有得鬥咁
成隊波剩係踢夏向左走向右走同包皮兩個咩:o)

挪威後防比較弱,入埋都唔夠輸...
跳到頁尾