[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
葡提(阿婆) 10小時
#yup# #yup# #yup#
壽司龍 10小時
塞內加爾要至少贏3球先得失球變>=0壓過南韓

下半場轉台睇#hoho#
壽司龍 10小時
黑比利#adore#
拆雲 10小時
1 : 3 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
再打會死 10小時
金球丹[shocking]
蝦蝦蝦子麵 10小時
Hi 你又射入
一時衝動 10小時
完全mark唔到傻丹[sosad] 俾佢任刷咁唔得喎[sosad]
葡提(阿婆) 10小時
單脾利勁到
才惱人應援歌 10小時
戴帽[sosad]
Peach 10小時
戴帽:O
北姑十二樂芳 10小時
踢到表演賽咁 [sosad] [sosad]
再打會死 10小時
法國捧盃金球丹又可以拎多次金球了
一時衝動 10小時
成班後防都唔知做緊乜
再打會死 10小時
麥元帥會唔會嬲:~(
LoveVictoria 10小時
1:3
一時衝動 10小時
挪威雪糕筒仲廢過港超[sosad]
再打會死 10小時
金球丹4球了
失落豬 10小時
睇塞內加爾大炒好過啦[sosad]

塞內 1:0 伊拉克
好似紅牌前已經係
蝦蝦蝦子麵 10小時
睇塞內加爾大炒好過啦[sosad]

塞內 1:0 伊拉克
好似紅牌前已經係

冇乜組織唔係幾好睇[sosad]
一時衝動 10小時
自己係禁區猜失[sosad]
才惱人應援歌 10小時
派膠[sosad]
王家晴老豆 10小時
Now
賀蘭

兩隻字難聽過粗口

明明係
夏向左走向右走
北姑十二樂芳 10小時
三文魚 #bye#
姬島朱乃 10小時
睇塞內加爾大炒好過啦[sosad]

塞內 1:0 伊拉克
好似紅牌前已經係

冇乜組織唔係幾好睇[sosad]

重點要入3粒[banghead]
才惱人應援歌 10小時
挪威回防好慢[sosad]
跳到頁尾