[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
再打會死 9小時
懲罰閪波
一時衝動 9小時
啲防守雪糕筒黎
姬島朱乃 9小時
0:1
蝦蝦蝦子麵 9小時
Hi夏向左走向右走呢
示意圖🫣 9小時
857load好慢,有無link
LoveVictoria 9小時
Hi夏向左走向右走呢

挪威全副選
浩園 9小時
Hi挪威係咪成隊都後備球員黎:o)
王家晴老豆 9小時
https://upload.hkgolden.media/comment/0yg0kff5.lzb15tiojrs.j1uqefcaldb.y24.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/cg3mlwas.c43dsz5gfo5.00wkk3g4cul.nuk.jpg
Apm 幾十人
壽司龍 9小時
Hi挪威係咪成隊都後備球員黎:o)

連個龍都後備
小野人 9小時
睇塞內加爾大炒好過啦[sosad]
浩園 9小時
Hi挪威係咪成隊都後備球員黎:o)

連個龍都後備

唔怪之得咁生面口[sosad]
LoveVictoria 9小時
塞內加爾個邊要睇有無12m
小野人 9小時
伊拉克紅[sosad]
總加速師 9小時
原來狄甘斯死老母O:-)
小野人 9小時
塞內加爾個邊要睇有無12m

冇可能12m啦:o)
Peach 9小時
伊拉克10人應戰[sosad]
Peach 9小時
塞內加爾個邊要睇有無12m

冇可能12m啦:o)

睇紅牌唔係12m
再打會死 9小時
olise係得第一場睇得下[sosad]
LoveVictoria 9小時
伊拉克紅牌1個
蝦蝦蝦子麵 9小時
伊拉克10人應戰[sosad]

嘩Hi保送塞內加爾
小野人 9小時
南韓登機#yup#
葡提(阿婆) 9小時
#yup# #yup# #yup#
壽司龍 9小時
單billy#hoho#
拆雲 9小時
0 : 2 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
一時衝動 9小時
副選真係痴向左走向右走線[sosad]
跳到頁尾