蝦蝦蝦子麵
16小時
Hi 你法國挪威閪時間
比美洲攪就係咁閪![]()
![]()
![]()
佢上正選先算
兩隊出左線未必同你搏
法國會唔會hea踢留真實力
我想知
南韓幾時先知出局
睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!![]()
![]()
![[369]](/faces/369.gif)
我想知
南韓幾時先知出局
睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!![]()
![]()
淨低6組未踢
要有其中3組墊佢底先可以出線
原本估佢有機會排7/8
但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我想知
南韓幾時先知出局
睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!![]()
![]()
淨低6組未踢
要有其中3組墊佢底先可以出線
原本估佢有機會排7/8
但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻
原本以為個賽制濕勁到極
點知期待泡狗出局可以提供咁大娛樂

我想知
南韓幾時先知出局
睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!![]()
![]()
淨低6組未踢
要有其中3組墊佢底先可以出線
原本估佢有機會排7/8
但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻
原本以為個賽制濕勁到極
點知期待泡狗出局可以提供咁大娛樂
韓國7在以為可以輕鬆首名出線