[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
富田美憂 19小時
:o)
富田美憂 19小時
舊po
https://forum.hkgolden.com/thread/8062735/page/1
葡提(阿婆) 19小時
#kill# #kill# #kill#
神眼朱老九 19小時
日本咁樣帶返後俾人,差啲輸多粒
民主歌星獻忠 19小時
日本仔想落第3[sosad]

日韓一齊回家
小野人 19小時
荷蘭俾多粒#kill#
才惱人應援歌 19小時
日本仔想落第3[sosad]

日韓一齊回家

日本出硬線
力食神 19小時
黃衫7號仔勁人?
富田美憂 19小時
黃衫7號仔勁人?

熱刺後備
人生迷路者 19小時
瑞典一腳就成隊個勢上黎。
民主歌星獻忠 19小時
日本仔想落第3[sosad]

日韓一齊回家

日本出硬線

中國人永遠在老家等你們
東亞一家親,血濃於水#hoho#
高燈仔 19小時
長友佑都 [shocking]
才惱人應援歌 19小時
長友佑都 [shocking]

39歲#oh#
葡提(阿婆) 19小時
仲有長野佑都
力量型bb 19小時
架妹#love#
241242 19小時
瑞典轉陣專攻長友就Hi Hi了[sosad]
力量型bb 18小時
谷口張悟係咪今屆最靚仔球員
力食神 18小時
日本仔咁向左走向右走矛[sosad]
人生迷路者 18小時
淩空抽射太難。#bye#
Peach 18小時
差的:-(
原來係咁嫁 18小時
留名
力量型bb 18小時
吹到日本咁勁,咪又係贏唔到[offtopic3]wc
民主歌星獻忠 18小時
全部夾埋一齊拖時間
力量型bb 18小時
日本弱過上屆,荷蘭勁過上屆
第一場和到算執到
民主歌星獻忠 18小時
吹到日本咁勁,咪又係贏唔到[offtopic3]wc

以和為貴,得罪ikea一陣加錢
民主歌星獻忠 18小時
日本弱過上屆,荷蘭勁過上屆
第一場和到算執到

比盡16強止步
跳到頁尾