如果普通人肯定就冇十碌都八碌警察就社會服務令
如果普通人肯定就冇十碌都八碌警察就社會服務令三權合作就係官官相衛咁解!
如果普通人肯定就冇十碌都八碌警察就社會服務令三權合作就係官官相衛咁解! 吹咩
唉,你貼出嚟,個對比會好大架!揸波子喎,梗係高級職員啦,唔通散仔咩!咁梗係話對社會有咩貢獻......預期無事,守下行為得喇,之後繼續返工
如果普通人肯定就冇十碌都八碌警察就社會服務令三權合作就係官官相衛咁解!吹咩叫你老母嚟
如果普通人肯定就冇十碌都八碌警察就社會服務令三權合作就係官官相衛咁解!吹咩
有無收入與官職不相稱