[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
食旗牙 5小時
18 歲有咗 BB,我個女 3 歲返緊幼稚園

老公正職搵得個 19000 蚊,小朋友出咗世,我老公夜晚另外會返一份通宵 ok 便利店三日,多 6000 蚊,加埋都有 2 中。

老公俾咗 16000 我搞掂屋企野,其他就佢搭車食飯 + 俾家用父母

咁有時唔夠錢,我老公會問佢媽媽攞幾百蚊(每個月)

咁唔洗返通宵工,我老公就會朝早送過女返幼稚園,之後再返屋企休息,休息完再返工!

咁我平時會接個女放學,有時送下外賣

想叫我老公轉下其他工都唔肯,我已經話過佢好多次!但佢唔聽,希望佢可以舒服啲搵多 d 姐

有 d 想同佢分開…
新房客 5小時
正正經經考差佬啦:o)
游胃精 5小時
舒服啲搵多 d 邊個會唔肯
唔肯就9成要佢死快D搵多D
1成要係舒服D搵少D
叔叔. 5小時
世界好現實,唔係你話想揾多啲就揾多啲。
學歷,經驗,人脈?
你所講嘅舒服,係講你自己?你老公?定全家?
二本松 4小時
就我所知有啲工訓係到有錢收
食小D膠啦 4小時
舒服啲搵多 d 邊個會唔肯
唔肯就9成要佢死快D搵多D
1成要係舒服D搵少D

[sosad] [sosad]
爆房女神 4小時
咁既背景,冚家死唔去仲好地地已算係咁啦,唔好搞咁多野啦O:-)g
力食神 1小時
咁好嘅老公:o)
悠來悠去 1小時
唔諗後果大晒
ひなの迴響 46分鐘
Hi Auntie唔見你返下 Part time 幫補下
Mr.Slow 41分鐘
萬六湊自己個女都嫌少 [sosad] [sosad] [sosad]
跳到頁尾