[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
泡菜與蝗蟲 6小時
https://upload.hkgolden.media/comment/5giy5aff.zhc33udfp4w.i3qo3wrrwgj.k1r.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4e22qtrk.hftoglts3c1.sfz3zaciojy.0au.jpg
向白粉說不 6小時
台狗:o) :o) :o) :o)
林襄 6小時
台灣都譯蝙蝠俠
蝙蝠人
阿 狗 𓃡 6小時
台狗
你噢廢滴男 5小時
因為英文係Spiderman
所以應該係蜘蛛男人
戴笠 5小時
繁體支那
ひなの迴響 5小時
傻的嗎 台灣佬:o)
半夜食番薯 4小時
新聞報緊台灣又落雨搞到水浸
夏季先啱啱開始咋
好心班台狗平日返工認真少少
個腦唔好淨係得性愛同意識形態
𓃹耀漢𓃠 4小時
https://upload.hkgolden.media/comment/zlexfkeb.vhcyex4rjur.dyi22lvmngv.zrm.jpg



顧掂自己D戲名翻譯先啦台灣...... [sosad]fn
胡燃塗 4小時
叫開八腳人
平澤唯中野梓 3小時
sony hk小編覆得好[sosad]
用廣東話覆勁佢#yup#
budknight 3小時
man-spider 佢地係唔係叫人蜘蛛?[sosad]
行屍走肉 3小時
刺激1995#yup# #yup#
還政於民 3小時
sony hk小編覆得好[sosad]
用廣東話覆勁佢#yup#

直接同佢講台灣人請去台灣官網遊覽算啦
登機口等你 2小時
因為英文係Spiderman
所以應該係蜘蛛男人

咁batman呢
河北採花賊 2小時
之前MJ電影已經成班台狗吠米高定麥可
𓃹耀漢𓃠 2小時
因為英文係Spiderman
所以應該係蜘蛛男人

咁batman呢

咁ironman呢
咖哩卷 2小時
因為英文係Spiderman
所以應該係蜘蛛男人

咁batman呢

咁ironman呢

熨斗人
吳申立 2小時
因為英文係Spiderman
所以應該係蜘蛛男人

咁batman呢

咁ironman呢

咁IpMan呢
葡提(阿婆) 2小時
同大陸佬一樣,以為自己等如全世界
N展仔(崩潰) 2小時
情義之西西里島 :o)dw
有埋中文名都唔識譯[369]dw
N展仔(崩潰) 2小時
情義之西西里島 :o)dw
有埋中文名都唔識譯[369]dw
阿 狗 𓃡 2小時
個post仲係唔係到,想HiSeven條台畜
二本松 2小時
要去搵日本爸爸告狀了
拆雲 2小時
同大陸佬一樣,以為自己等如全世界

xx(yup xx(yup xx(yup
RGM-79Q 47分鐘
台狗套套都係神鬼 神鬼:o) :o) :o)
跳到頁尾