痾尿屎窟㾗
2小時
有基本常識都知
金屬導熱能力較強
係好容易提升到好高溫
而高溫既金屬接觸到易燃物
令到物件起火既危險性係遠高過竹
呢D野,其實係中學物理黎既
唔識咪唔識囉
冇問題嫁
但又要扮識果下0N9嘛
珍
係呀
係呀全世界用鐵棚嘅國家都冇讀過物理,得你地讀過物理
呢個問題等於話, 全世界都用刀叉, 得華人用筷子, 一定係華人落後或者唔識野一樣
你真係覺得香港人零舍醒?用竹就因為有班竹棚既得利益+貪平貪方便+走精面炸,唔係因為竹比鐵好呀,明唔明?
明白明白,你講嘅就一定係啱,由你話宏福苑啲竹棚燒到變Charcoal已經嚇我一大跳。
炭化咗嘅竹咪變charcoal囉,嚇咩一大跳?用返你哋最鐘意講嗰句,你識唔識物理架?
哦,我淨係敢認小學程度既啫,點敢話識物理吖。不過製作燒烤用嘅炭聽聞唔係好似宏福苑咁露天燒到出嚟㗎喎?不過可能你用開嗰啲炭唔係用窯製,而係新科技用防火網燒出嚟,我先嚇一跳啫。
up緊,就快得
