[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
痾尿屎窟㾗 3小時
有基本常識都知
金屬導熱能力較強
係好容易提升到好高溫
而高溫既金屬接觸到易燃物
令到物件起火既危險性係遠高過竹
呢D野,其實係中學物理黎既
唔識咪唔識囉
冇問題嫁
但又要扮識果下0N9嘛


係呀
係呀全世界用鐵棚嘅國家都冇讀過物理,得你地讀過物理:o)

呢個問題等於話, 全世界都用刀叉, 得華人用筷子, 一定係華人落後或者唔識野一樣

你真係覺得香港人零舍醒?用竹就因為有班竹棚既得利益+貪平貪方便+走精面炸,唔係因為竹比鐵好呀,明唔明?


明白明白,你講嘅就一定係啱,由你話宏福苑啲竹棚燒到變Charcoal已經嚇我一大跳。https://upload.hkgolden.media/comment/w4fhvkin.0urwilwrsu2.osw2svtot3x.3jx.png

炭化咗嘅竹咪變charcoal囉,嚇咩一大跳?用返你哋最鐘意講嗰句,你識唔識物理架?


哦,我淨係敢認小學程度既啫,點敢話識物理吖。不過製作燒烤用嘅炭聽聞唔係好似宏福苑咁露天燒到出嚟㗎喎?不過可能你用開嗰啲炭唔係用窯製,而係新科技用防火網燒出嚟,我先嚇一跳啫。
石III0 3小時
有基本常識都知
金屬導熱能力較強
係好容易提升到好高溫
而高溫既金屬接觸到易燃物
令到物件起火既危險性係遠高過竹
呢D野,其實係中學物理黎既
唔識咪唔識囉
冇問題嫁
但又要扮識果下0N9嘛


係呀
係呀全世界用鐵棚嘅國家都冇讀過物理,得你地讀過物理:o)

呢個問題等於話, 全世界都用刀叉, 得華人用筷子, 一定係華人落後或者唔識野一樣

你真係覺得香港人零舍醒?用竹就因為有班竹棚既得利益+貪平貪方便+走精面炸,唔係因為竹比鐵好呀,明唔明?


明白明白,你講嘅就一定係啱,由你話宏福苑啲竹棚燒到變Charcoal已經嚇我一大跳。https://upload.hkgolden.media/comment/w4fhvkin.0urwilwrsu2.osw2svtot3x.3jx.png

炭化咗嘅竹咪變charcoal囉,嚇咩一大跳?用返你哋最鐘意講嗰句,你識唔識物理架?


哦,我淨係敢認小學程度既啫,點敢話識物理吖。不過製作燒烤用嘅炭聽聞唔係好似宏福苑咁露天燒到出嚟㗎喎?不過可能你用開嗰啲炭唔係用窯製,而係新科技用防火網燒出嚟,我先嚇一跳啫。

你講咁多嘢托咩,炭化咗嘅竹咪變charcoal,你講一句就得
石III0 3小時
有基本常識都知
金屬導熱能力較強
係好容易提升到好高溫
而高溫既金屬接觸到易燃物
令到物件起火既危險性係遠高過竹
呢D野,其實係中學物理黎既
唔識咪唔識囉
冇問題嫁
但又要扮識果下0N9嘛


係呀
係呀全世界用鐵棚嘅國家都冇讀過物理,得你地讀過物理:o)

呢個問題等於話, 全世界都用刀叉, 得華人用筷子, 一定係華人落後或者唔識野一樣

你真係覺得香港人零舍醒?用竹就因為有班竹棚既得利益+貪平貪方便+走精面炸,唔係因為竹比鐵好呀,明唔明?


明白明白,你講嘅就一定係啱,由你話宏福苑啲竹棚燒到變Charcoal已經嚇我一大跳。https://upload.hkgolden.media/comment/w4fhvkin.0urwilwrsu2.osw2svtot3x.3jx.png

炭化咗嘅竹咪變charcoal囉,嚇咩一大跳?用返你哋最鐘意講嗰句,你識唔識物理架?


哦,我淨係敢認小學程度既啫,點敢話識物理吖。不過製作燒烤用嘅炭聽聞唔係好似宏福苑咁露天燒到出嚟㗎喎?不過可能你用開嗰啲炭唔係用窯製,而係新科技用防火網燒出嚟,我先嚇一跳啫。

你講咁多嘢托咩,炭化咗嘅竹係咪變charcoal,你講一句就得
痾尿屎窟㾗 3小時
有基本常識都知
金屬導熱能力較強
係好容易提升到好高溫
而高溫既金屬接觸到易燃物
令到物件起火既危險性係遠高過竹
呢D野,其實係中學物理黎既
唔識咪唔識囉
冇問題嫁
但又要扮識果下0N9嘛


係呀
係呀全世界用鐵棚嘅國家都冇讀過物理,得你地讀過物理:o)

呢個問題等於話, 全世界都用刀叉, 得華人用筷子, 一定係華人落後或者唔識野一樣

你真係覺得香港人零舍醒?用竹就因為有班竹棚既得利益+貪平貪方便+走精面炸,唔係因為竹比鐵好呀,明唔明?


明白明白,你講嘅就一定係啱,由你話宏福苑啲竹棚燒到變Charcoal已經嚇我一大跳。https://upload.hkgolden.media/comment/w4fhvkin.0urwilwrsu2.osw2svtot3x.3jx.png

炭化咗嘅竹咪變charcoal囉,嚇咩一大跳?用返你哋最鐘意講嗰句,你識唔識物理架?


哦,我淨係敢認小學程度既啫,點敢話識物理吖。不過製作燒烤用嘅炭聽聞唔係好似宏福苑咁露天燒到出嚟㗎喎?不過可能你用開嗰啲炭唔係用窯製,而係新科技用防火網燒出嚟,我先嚇一跳啫。

你講咁多嘢托咩,炭化咗嘅竹係咪變charcoal,你講一句就得


但係你講燒雞翼用嘅炭係用防火網燒出嚟,嗰啲係incomplete combustion,唔係carbonization喎?我答你係,你係咪表現攞防火網燒竹成你口中嘅炭嚟燒雞翼?
石III0 15分鐘
有基本常識都知
金屬導熱能力較強
係好容易提升到好高溫
而高溫既金屬接觸到易燃物
令到物件起火既危險性係遠高過竹
呢D野,其實係中學物理黎既
唔識咪唔識囉
冇問題嫁
但又要扮識果下0N9嘛


係呀
係呀全世界用鐵棚嘅國家都冇讀過物理,得你地讀過物理:o)

呢個問題等於話, 全世界都用刀叉, 得華人用筷子, 一定係華人落後或者唔識野一樣

你真係覺得香港人零舍醒?用竹就因為有班竹棚既得利益+貪平貪方便+走精面炸,唔係因為竹比鐵好呀,明唔明?


明白明白,你講嘅就一定係啱,由你話宏福苑啲竹棚燒到變Charcoal已經嚇我一大跳。https://upload.hkgolden.media/comment/w4fhvkin.0urwilwrsu2.osw2svtot3x.3jx.png

炭化咗嘅竹咪變charcoal囉,嚇咩一大跳?用返你哋最鐘意講嗰句,你識唔識物理架?


哦,我淨係敢認小學程度既啫,點敢話識物理吖。不過製作燒烤用嘅炭聽聞唔係好似宏福苑咁露天燒到出嚟㗎喎?不過可能你用開嗰啲炭唔係用窯製,而係新科技用防火網燒出嚟,我先嚇一跳啫。

你講咁多嘢托咩,炭化咗嘅竹係咪變charcoal,你講一句就得


但係你講燒雞翼用嘅炭係用防火網燒出嚟,嗰啲係incomplete combustion,唔係carbonization喎?我答你係,你係咪表現攞防火網燒竹成你口中嘅炭嚟燒雞翼?

好傻的嗎,連類比都未識睇,喺度打稻草人
1. 我冇講過「燒雞翼用嘅碳係用防火網燒出嚟」
2. 你講嘅碳化定不完全燃燒,產物都係碳,係燃料,就會令火勢蔓延
問多次,碳化咗嘅竹係咪碳?係咪燃料?係咪會助長火勢?係就係唔係就唔係,唔洗兜
跳到頁尾