[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
ActionScript 7小時
香港零售成本太高
男技師 7小時
香港零售成本太高

xx( 係租金太高
稻草熊 5小時
:-(2fn
男色經濟圈 5小時
惡意結業?
詞膠跣 4小時
其實點解玩具玩狗城仲做得住
性女徵DUCK 4小時
其實點解玩具玩狗城仲做得住

大把細路玩具其他地方冇得賣/唔集中
森巴狂迷 2小時
其實點解玩具玩狗城仲做得住


因為有錢家長會買安全無毒玩具俾小朋友
大力先生 1小時
低死啦成條街賣老翻大陸玩具,駛乜去深水埗買
二次元正太控 1小時
惡意結業?

明明成日聽到電視機講咩財爺話乜乜乜增長強勁㗎
性女徵DUCK 1小時
其實點解玩具玩狗城仲做得住


因為有錢家長會買安全無毒玩具俾小朋友

之前喺日本行百貨公司見到有歐洲出嘅盒兒童積木
要價5000港紙,嚇向左走向右走到我即刻輕輕手擺返低
綠帽小子 1小時
宜家啲細路玩電話唔玩玩具[sosad]

玩手游啦[sosad]cry
葡提(阿婆) 1小時
其實點解玩具玩狗城仲做得住

大把細路玩具其他地方冇得賣/唔集中

因為人地正正經經賣正版玩具
本來收收地皮但度度都自爆
而家佢貴少少但反而生存到,細路至少一定買到野
拆雲 56分鐘
被時代淘汰,金魚街都收左皮

@_@sq @_@sq @_@sq
二律背反 49分鐘
其實點解玩具玩狗城仲做得住

大把細路玩具其他地方冇得賣/唔集中

因為人地正正經經賣正版玩具
本來收收地皮但度度都自爆
而家佢貴少少但反而生存到,細路至少一定買到野

#yup#
自從深水埗玩具街多咗一堆賣大陸翻版玩具嘅舖之後, 真係無乜心機過去行,
佢哋除咗小朋友玩具9成9係大陸, 後期連高達/figures都有大陸老翻...
跳到頁尾