徒手剝榴槤
2日
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你

支爆專家 酒鬼薔薇聖斗 = 大陸佬戴綠帽 原來 深圳返工
https://forum.hkgolden.com/thread/7727095/page/1
條友早就自爆大陸仔,
笑死,深圳返工,紅尿兵仲幫佢兜
同一個AI都話你誤導佢,你都係講緊大話喎,你點解釋呢?![]()
你咪係度表演緊誤導佢,你做乜post自己d罪證呀

你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?
一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊:
1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚?
2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。
你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。
一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?
我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。
但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。
咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?
你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?
佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?
你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。
我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎
你選擇用邊個嘅「邏輯」都好,都唔會改變你單憑人地電話嘅語言設定就魯莽判斷佢係咩身份國籍呢個事實。
你無辦法否定呢個事實,亦無器量承認,一味東拉西扯想合理化你武斷嘅行為。你已經直追阿英雄同神兵嘅層次,加油。
咁佢話識睇簡體先係大陸仔,咁你識唔識睇?
但我係話你畀我質疑嗰陣,就鬼拍後尾枕咁、立即扮唔識睇簡體字,所以證明你係大陸仔,而你喺度斷章取義,講大話喎。
我話你用簡體,你即轉返繁體,好明顯身有屎啦

支爆專家 酒鬼薔薇聖斗 = 大陸佬戴綠帽 原來 深圳返工
https://forum.hkgolden.com/thread/7727095/page/1
條友早就自爆大陸仔,
笑死,深圳返工,紅尿兵仲幫佢兜
同一個AI都話你誤導佢,你都係講緊大話喎,你點解釋呢?![]()
你咪係度表演緊誤導佢,你做乜post自己d罪證呀
個係兩得Ai係話你講緊大話,唔係我喎!![]()
乜人哋話你講大話反而係我自己貼罪仲證?![]()
咁即係你之前用AI講大話喇!

支爆專家 酒鬼薔薇聖斗 = 大陸佬戴綠帽 原來 深圳返工
https://forum.hkgolden.com/thread/7727095/page/1
條友早就自爆大陸仔,
笑死,深圳返工,紅尿兵仲幫佢兜
同一個AI都話你誤導佢,你都係講緊大話喎,你點解釋呢?![]()
你咪係度表演緊誤導佢,你做乜post自己d罪證呀
個係兩得Ai係話你講緊大話,唔係我喎!![]()
乜人哋話你講大話反而係我自己貼罪仲證?![]()
咁即係你之前用AI講大話喇!
你教ai講大話,所以講大話果個係你囉

老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你

你開咗你啲咩呀?
單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?
你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊:
1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚?
2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。
你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。
一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?
我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。
但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。
咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?
你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?
佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?
你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。
我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎
你選擇用邊個嘅「邏輯」都好,都唔會改變你單憑人地電話嘅語言設定就魯莽判斷佢係咩身份國籍呢個事實。
你無辦法否定呢個事實,亦無器量承認,一味東拉西扯想合理化你武斷嘅行為。你已經直追阿英雄同神兵嘅層次,加油。
咁佢話識睇簡體先係大陸仔,咁你識唔識睇?
但我係話你畀我質疑嗰陣,就鬼拍後尾枕咁、立即扮唔識睇簡體字,所以證明你係大陸仔,而你喺度斷章取義,講大話喎。
我話你用簡體,你即轉返繁體,好明顯身有屎啦
我話你識睇簡體字就係大陸仔,你就即刻扮睇唔明,好明顯你係講大話,呃我哋你唔係大陸仔。

老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你
但係Ai話你講大話誤導佢喎。

老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你
但係Ai話你講大話誤導佢喎。
我都冇用ai,你又講大話喇

向左走向右走到有人陪我通宵睇波
咁就證明你月薪八萬,其實想多大機會係你自己吹㗎囉。
繼續屈多d,比人睇到你係咁講大話

AI都話你冇Point ,所以要不停講大話轉移視線喎!
畀你自用緊嘅AI踢爆你自己講大話,又係幾好笑嘅。![]()
使唔使轉返Grok?
你唔好餵ai食你自己d行為黎屈我先得架,講大話果個係你
,仲要兩個Ai一齊話你講大話添。
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你
但係Ai話你講大話誤導佢喎。
我都冇用ai,你又講大話喇
真係好難怪連Ai都話你講大話。![]()

向左走向右走到有人陪我通宵睇波
咁就證明你月薪八萬,其實想多大機會係你自己吹㗎囉。
繼續屈多d,比人睇到你係咁講大話
唔緊要,連用AI講大話你都用唔到,邊個講大話大家有眼睇,亦都冇人幫你。

推推先。老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你
但係Ai話你講大話誤導佢喎。
我都冇用ai,你又講大話喇
真係好難怪連Ai都話你講大話。![]()

AI都話你冇Point ,所以要不停講大話轉移視線喎!
畀你自用緊嘅AI踢爆你自己講大話,又係幾好笑嘅。![]()
使唔使轉返Grok?
你唔好餵ai食你自己d行為黎屈我先得架,講大話果個係你
咁點解Ai係直接話你而唔係我講大話嘅?,仲要兩個Ai一齊話你講大話添。

老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你
但係Ai話你講大話誤導佢喎。
我都冇用ai,你又講大話喇
真係好難怪連Ai都話你講大話。![]()
咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架

推推先。老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你
但係Ai話你講大話誤導佢喎。
我都冇用ai,你又講大話喇
真係好難怪連Ai都話你講大話。![]()

老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你
但係Ai話你講大話誤導佢喎。
我都冇用ai,你又講大話喇
真係好難怪連Ai都話你講大話。![]()
咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架
但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。
![[sosad]](/faces/sosad.gif)