徒手剝榴槤
2日
睇黎大陸仔個vpn限時,好心叫你地大紀元老闆課金比你地啦![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
平時d黃絲就屈我撐大陸
我而家咪Hi緊大陸仔
我冇屈你喎,
一請講大陸啲Seven嘢就即刻衝入去講法輪功轉移視線,九唔搭八到爆。![]()
https://m.hkgolden.com/thread/8062960/page/1
引你上釣嘛

https://www.alipayplus.com/pay-in-the-chinese-mainland/
支爆佬又講大話了,鬼佬冇呃我

平時d黃絲就屈我撐大陸
我而家咪Hi緊大陸仔
我冇屈你喎,
一請講大陸啲Seven嘢就即刻衝入去講法輪功轉移視線,九唔搭八到爆。![]()
https://m.hkgolden.com/thread/8062960/page/1
引你上釣嘛
我覺得你明顯係畀我踢爆你又講大話,死雞撐飯蓋喎!
![[369]](/faces/369.gif)
https://www.alipayplus.com/pay-in-the-chinese-mainland/
支爆佬又講大話了,鬼佬冇呃我
但我明明係話你冇HiSeven你幻想出嚟嗰個鬼佬,係用支付寶係大陸仔喎!你又想扯開話題轉移視線喇!
![[369]](/faces/369.gif)
支爆專家 酒鬼薔薇聖斗 = 大陸佬戴綠帽 原來 深圳返工
https://forum.hkgolden.com/thread/7727095/page/1
條友早就自爆大陸仔,
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?
一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊:
1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚?
2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。
你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。
一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?
我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。
但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。
咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?
你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?
佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?
你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。
我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎
你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?
一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊:
1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚?
2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。
你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。
一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?
我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。
但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。
咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?
你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?
佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?
你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。
我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎
你選擇用邊個嘅「邏輯」都好,都唔會改變你單憑人地電話嘅語言設定就魯莽判斷佢係咩身份國籍呢個事實。
你無辦法否定呢個事實,亦無器量承認,一味東拉西扯想合理化你武斷嘅行為。你已經直追阿英雄同神兵嘅層次,加油。

支爆專家 酒鬼薔薇聖斗 = 大陸佬戴綠帽 原來 深圳返工
https://forum.hkgolden.com/thread/7727095/page/1
條友早就自爆大陸仔,
笑死,深圳返工,紅尿兵仲幫佢兜


點解我個ai唔同,入一堆野教ai
想搵ai屈我
係?
你講得出,就即係你教AI講大話喇!![]()
但點解咁喏,兩個AI都一齊話你講緊大話嘅?![]()

你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?
一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊:
1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚?
2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。
你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。
一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?
我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。
但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。
咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?
你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?
佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?
你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。
我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎
你選擇用邊個嘅「邏輯」都好,都唔會改變你單憑人地電話嘅語言設定就魯莽判斷佢係咩身份國籍呢個事實。
你無辦法否定呢個事實,亦無器量承認,一味東拉西扯想合理化你武斷嘅行為。你已經直追阿英雄同神兵嘅層次,加油。
咁佢話識睇簡體先係大陸仔,咁你識唔識睇?

支爆專家 酒鬼薔薇聖斗 = 大陸佬戴綠帽 原來 深圳返工
https://forum.hkgolden.com/thread/7727095/page/1
條友早就自爆大陸仔,
笑死,深圳返工,紅尿兵仲幫佢兜
同一個AI都話你誤導佢,你都係講緊大話喎,你點解釋呢?![]()

你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?
一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊:
1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚?
2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。
你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。
一單還一單定駁唔到?咁佢屈我d野全部冇證據又冇圖又點計?
我已經答咗我同你點樣唔同,我無單憑一張無姓名嘅相武斷判斷你係或唔係美國人,你都認同張相係唔足以證明所以你事後撩人上律師樓。咁我無武斷你都認同吖。
但係你而家單憑人地電話語言設定就判斷人地嘅身份國籍,係你一直避開唔答我講錯啲乜。夾硬拉其他嘢嚟講。人地有無屈過你同你有無屈緊人係無直接關係,你而家係攞一啲唔能夠充份作為證據嘅嘢去判斷人地身份國籍喎。
咁佢直頭圖都冇張就判斷我係大陸仔,香港讀band5中學,扮業主,話我自認有2架tesla,自認仲係美國住,咁點計?
你係咪想講佢屈過你,所以你開呢個post屈返佢?
佢不嬲就係咁屈我,咁佢自己唔小心自爆左用簡體機,我緊係幫佢宣傳,我Hi法輪功果時佢就係咁追住我咬,你唔係覺得佢日日支爆反中,你就覺得佢岩晒偏幫佢呀,你睇佢駁我果d都兜到無里頭,話用簡體唔係大陸人,識睇簡體先係,香港人9成人都識睇啦,我識英文同日文,姐係我係n國人+日本人?
你識問點計,但係連係定唔係屈返佢都答我唔到。我都想知可以點計。
我用高登仔邏輯黎推斷姐,咁你識唔識睇簡體?識睇你都係大陸仔喎
你選擇用邊個嘅「邏輯」都好,都唔會改變你單憑人地電話嘅語言設定就魯莽判斷佢係咩身份國籍呢個事實。
你無辦法否定呢個事實,亦無器量承認,一味東拉西扯想合理化你武斷嘅行為。你已經直追阿英雄同神兵嘅層次,加油。
咁佢話識睇簡體先係大陸仔,咁你識唔識睇?
但我係話你畀我質疑嗰陣,就鬼拍後尾枕咁、立即扮唔識睇簡體字,所以證明你係大陸仔,而你喺度斷章取義,講大話喎。
