阿魯卡(半退)
2日
唔怪之 講同事實可以完全相反
原來法法輪功人士
唔怪之 要戴綠帽 , 正常女都唔要佢
真大陸佬戴綠帽
佢話佢用簡體機唔係大陸仔,識睇簡體先係大陸仔,問ai話香港人口普查96%人識睇
又話我成日Hi法輪功,所以係法輪功fans
佢真係當呢度d人好似佢d教徒咁弱智
咁100% 係 法輪功
佢係深圳人, 職業包裝工
佢連上環係舊區佢都唔知道, 連香港小學絕大多數廣東話都唔知道
100%係大陸
up緊,就快得![[369]](/faces/369.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)





不過都岩既,我一直當香港人係中國人


