[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
徒手剝榴槤 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]
徒手剝榴槤 2日
又比我督爆左大陸仔黎香港呃公屋[369]
徒手剝榴槤 2日
越爆越多[369]
阿魯卡戴綠帽 2日
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]

所以你咪係大陸仔嚟囉,如果唔係點會用有簡體版嘅App咁Seven?:D

由頭到尾得你用:D

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

你自認用簡體就得啦,大家明:D

你自己認唔敢同我賭就得,而且個賭局係你自己提出先嘅,大家明。:D

你冇本點賭[369]

你咪轉移視線喇,你根本就唔敢瞓身賭嚟證明我真係你所謂嘅大陸仔,既然你都話係真嘅你又怕咩呢?除非你知自己講緊大話喇!:D
阿魯卡戴綠帽 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D
徒手剝榴槤 2日
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]

所以你咪係大陸仔嚟囉,如果唔係點會用有簡體版嘅App咁Seven?:D

由頭到尾得你用:D

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

你自認用簡體就得啦,大家明:D

你自己認唔敢同我賭就得,而且個賭局係你自己提出先嘅,大家明。:D

你冇本點賭[369]

你咪轉移視線喇,你根本就唔敢瞓身賭嚟證明我真係你所謂嘅大陸仔,既然你都話係真嘅你又怕咩呢?除非你知自己講緊大話喇!:D

我就敢訓身,你都要證明到你有同樣既本先得架,你而家就好似新聞講果d弱智大陸仔,拎張票話去銀行拎幾億比人拉[369]
徒手剝榴槤 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]
阿魯卡戴綠帽 2日
又比我督爆左大陸仔黎香港呃公屋[369]

我剩係知係你啱啱踢爆自己其實係好肯定知我唔係大陸仔,但你係好鐘意講大話,所以一定要話我真係大陸仔啫,如果唔係你點會唔敢賭啫?:D
徒手剝榴槤 2日
又比我督爆左大陸仔黎香港呃公屋[369]

我剩係知係你啱啱踢爆自己其實係好肯定知我唔係大陸仔,但你係好鐘意講大話,所以一定要話我真係大陸仔啫,如果唔係你點會唔敢賭啫?:D

咁對賭100萬,玩?[369]
徒手剝榴槤 2日
我係唔敢賭大喎,細細地100萬就ok既,玩?[369]
阿魯卡戴綠帽 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#
徒手剝榴槤 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]
徒手剝榴槤 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我訓身贏左,你邊度搵7000萬賠比我,100萬當同乞衣玩下ok既[369]
阿魯卡戴綠帽 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我訓身贏左,你邊度搵7000萬賠比我,100萬當同乞衣玩下ok既[369]

但係根據你嘅講法,個賭局你贏硬喎,做乜咁執着一定要我俾到7千萬你?:D
徒手剝榴槤 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我訓身贏左,你邊度搵7000萬賠比我,100萬當同乞衣玩下ok既[369]

但係根據你嘅講法,個賭局你贏硬喎,做乜咁執着一定要我俾到7千萬你?:D

我贏左收唔到錢係贏d乜?[sosad]
徒手剝榴槤 2日
100萬都唔咁賭,又呢樣又果樣:D
阿魯卡戴綠帽 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我淨係知你唔敢瞓身,以為我同你對賭一百萬可以打和啫!:D

你咁肯定就瞓身吖嘛!你做乜唔大.我7000萬啫?我唔介意輸咗啲錢你全數捐俾公益金㗎喎!:D
徒手剝榴槤 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我淨係知你唔敢瞓身,以為我同你對賭一百萬可以打和啫!:D

你咁肯定就瞓身吖嘛!你做乜唔大.我7000萬啫?我唔介意輸咗啲錢你全數捐俾公益金㗎喎!:D

我唔會感情用事,100萬賭?[369]
阿魯卡戴綠帽 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我訓身贏左,你邊度搵7000萬賠比我,100萬當同乞衣玩下ok既[369]

但係根據你嘅講法,個賭局你贏硬喎,做乜咁執着一定要我俾到7千萬你?:D

我贏左收唔到錢係贏d乜?[sosad]

你贏我臉子囉,你話我冇錢住公屋吖嘛,我攞錢出嚟咪即係你講大話囉!:D
阿魯卡戴綠帽 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我淨係知你唔敢瞓身,以為我同你對賭一百萬可以打和啫!:D

你咁肯定就瞓身吖嘛!你做乜唔大.我7000萬啫?我唔介意輸咗啲錢你全數捐俾公益金㗎喎!:D

我唔會感情用事,100萬賭?[369]

但我係為你同你為全高登嘅臉子着想,所以唔該你瞓身先!:D
徒手剝榴槤 2日
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]
徒手剝榴槤 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我淨係知你唔敢瞓身,以為我同你對賭一百萬可以打和啫!:D

你咁肯定就瞓身吖嘛!你做乜唔大.我7000萬啫?我唔介意輸咗啲錢你全數捐俾公益金㗎喎!:D

我唔會感情用事,100萬賭?[369]

但我係為你同你為全高登嘅臉子着想,所以唔該你瞓身先!:D

大陸仔又逃避:D
阿魯卡戴綠帽 2日
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我淨係知你唔敢瞓身,以為我同你對賭一百萬可以打和啫!:D

你咁肯定就瞓身吖嘛!你做乜唔大.我7000萬啫?我唔介意輸咗啲錢你全數捐俾公益金㗎喎!:D

我唔會感情用事,100萬賭?[369]

但我係為你同你為全高登嘅臉子着想,所以唔該你瞓身先!:D

大陸仔又逃避:D

依家逃避嗰個係你!:D
徒手剝榴槤 2日
大家睇到啦
督爆佢用簡體機就係咁死撐
賭佢係大陸仔又呢樣又果樣係咁逃避
明眼人都知咩事[369]
阿魯卡戴綠帽 2日
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢向左走向右走到一個點。#good#
跳到頁尾