廣島之戀
1日
蘇格蘭輸到0:2啦喎
創有無打算去測個腦係唔係弱智?
d波同馬賭得好順但輸錢![]()
![]()
賭成晚 結餘 1200
淨咁少今日夠食飯定夠叫雞?
嫖完賭完捐完,根據往例今日會大吃大喝,再買一堆九屎垃圾嘢
創有無打算去測個腦係唔係弱智?
d波同馬賭得好順但輸錢![]()
![]()
賭成晚 結餘 1200
淨咁少今日夠食飯定夠叫雞?
嫖完賭完捐完,根據往例今日會大吃大喝,再買一堆九屎垃圾嘢
好向左走向右走悶囉
捐向左走向右走咗500㗎![]()
幾時有得睇贏錢

創有無打算去測個腦係唔係弱智?
d波同馬賭得好順但輸錢![]()
![]()
賭成晚 結餘 1200
淨咁少今日夠食飯定夠叫雞?
嫖完賭完捐完,根據往例今日會大吃大喝,再買一堆九屎垃圾嘢
好向左走向右走悶囉
捐向左走向右走咗500㗎![]()
幾時有得睇贏錢
佢本係1000,咪贏左200囉![]()
![]()