廣島之戀
1日
阿創賭馬唔係嘛, 之前仲話無興趣, 真係無句真
暫時輸 350 不過有條4串15未踢
今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?
1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200
暫時輸 350 不過有條4串15未踢
今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?
1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200
唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

暫時輸 350 不過有條4串15未踢
今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?
1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200
唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?
叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇![]()
暫時輸 350 不過有條4串15未踢
今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?
1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200
唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?
叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇![]()

暫時輸 350 不過有條4串15未踢
今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?
1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200
唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?
叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇![]()
慢生,創狗好耐無捐咁多錢買運
6月月曆又特登唔影
現實又有大鑊嘢發生
高登伯又可以競猜
