[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
廣島之戀 1日
阿創賭馬唔係嘛, 之前仲話無興趣, 真係無句真
黃白虎紋貓 1日
創狗Hi Auntie,借財仔叫雞賭錢,閪冧[369] [369] [369] [369]
Mr.Slow 1日
尾場 2/5號獨贏

尾場跑出 3,5,1

你今晚啲波馬真係順到 [banghead] [banghead] [banghead]
護雅犬 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/lpnnpjek.h43p4lzhbv0.a4buqtvqeq3.hmo.jpg

痴向左走向右走線[sosad]
創之足跡 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢
點呀? 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)
黃白虎紋貓 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

福仔,創狗弱智架[369] [369] [369] [369]
創之足跡 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200
心亂飛 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

福仔,創狗弱智架[369] [369] [369] [369]

創狗智商真係唔過70
創之足跡 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

有6 7條過關未踢
納西族長 1日
包莖軒, 你實況係咪咁款?[bomb] [bomb] [bomb]
https://upload.hkgolden.media/comment/vsz4hlmv.mzc0nz4k2jn.t4gyrko2erc.rhe.png
納西族長 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)


輸得順:~(
護雅犬 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]
創之足跡 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]

中左有三雞幾
LoveVictoria 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

福仔,創狗弱智架[369] [369] [369] [369]

創狗智商真係唔過70

話曬都係大學生
點解創爺可以講野咁廢[sosad]cl
分享用賬號 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]

中左有三雞幾

六合彩中左有八球,你不如計埋呀:)
Mr.Slow 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]

中左有三雞幾

六合彩中左有八球,你不如計埋呀:)

牠唔貼飛,冇得揀啲黎跟 :-( :-( :-(
防守型前鋒 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?
Mr.Slow 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

你嗰條波飛就算勁數啦[sosad]

中左有三雞幾

六合彩中左有八球,你不如計埋呀:)

牠唔貼飛,冇得揀啲黎跟 :-( :-( :-(

咦,原來有貼喎,㨂啲玩下先 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/lzwk2j3a.x5lc3qm10y4.buiiq4tznhz.5q2.png
Mr.Slow 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/hemxt2jb.zcn4fbzcsge.fp2fj3pv1pd.glh.jpg
黃白虎紋貓 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/hemxt2jb.zcn4fbzcsge.fp2fj3pv1pd.glh.jpg

慢生,創狗好耐無捐咁多錢買運
6月月曆又特登唔影
現實又有大鑊嘢發生
高登伯又可以競猜
防守型前鋒 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/hemxt2jb.zcn4fbzcsge.fp2fj3pv1pd.glh.jpg


肯定捱唔到7月7日出糧啦#hehe#
黃白虎紋貓 1日
創狗個冚家鏟日日有黃泉100蚊供養#yup#
金山巴打 1日
今日6場預測

b組 瑞士 波斯尼亞
c組摩洛哥 巴西
a組 韓狗 墨西哥
Mr.Slow 1日
暫時輸 350 不過有條4串15未踢

今晚好順但係輸350?
創狗你白痴架?:o)

1000-100提款比流蛇-150 4串15 -550餘額=輸200


唔夠一日洗剩550
即係你今日fing咗2000?

叫雞 800,捐宣明會 500,呢度都 1300 喇
牠到手唔夠 2600,剩返 1300,再入 1000 馬會
最後果二百幾,海南雞飯都 54 啦,差唔多架喇 O:-)
https://upload.hkgolden.media/comment/hemxt2jb.zcn4fbzcsge.fp2fj3pv1pd.glh.jpg

慢生,創狗好耐無捐咁多錢買運
6月月曆又特登唔影
現實又有大鑊嘢發生
高登伯又可以競猜

可能綷純係想加強買波買馬嘅運遮
依家真係唔信,李周同差佬會做到乜嘢#ng#
跳到頁尾