[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
莊神弄鬼 1日
明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞

不如買個飛機杯重化算啦
放負者 1日
明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞

不如買個飛機杯重化算啦

從經濟角度睇 全叔比錢佢叫雞係好浪費
爽1分鐘就射 全叔都捱得耐過佢#ng#
結論全叔自己拎錢去叫雞仲抵O:-)
周瑜自宮緊 1日
明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞

不如買個飛機杯重化算啦

點呀個二手飛機杯仲係免費
創蛇咁鍾意點呀個福相
拎黎沾下D福氣都好呀
試過唔岩用咪三手賣出去, 又賺
金山巴打 1日
創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?
創之足跡 1日
創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏
創之足跡 1日
中可靠大師位置
Mr.Slow 1日
創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

4 號唔知去左邊 [369]
莘辛學子 1日
真心Hi 你冚族啊社會垃圾創
同training撞時間搞到要改機票+放live飛[fuck] [fuck]
防守型前鋒 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/lpnnpjek.h43p4lzhbv0.a4buqtvqeq3.hmo.jpg

喂 阿創 你真係傷殘喎[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

人妻都笑你喎創[banghead]


笑佢性無能要靠幻想解決O:-)
真唔真就唔知喇O:-)
MaMeMin 1日
創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?
創之足跡 1日
創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?

一入房話1000有得開心 我講價
周瑜自宮緊 1日
創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?

應該係打飛機打1分鐘:-( :-( :-(
MaMeMin 1日
創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?

一入房話1000有得開心 我講價


800 dup+坐爆,無其他?
創之足跡 1日
創去左邊度叫雞??_?

旺角道中銀附近

俾人坐左幾耐就出

一分鐘


你入閘到出門口玩左幾耐??_?

70分鐘左右

第八場 4號獨贏

即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?

一入房話1000有得開心 我講價


800 dup+坐爆,無其他?

冇了
創之足跡 1日
今晚啲波馬順到。。。
Mr.Slow 1日
今晚啲波馬順到。。。

你一向都強運
係弱勁智,黐向左走向右走線,戇Seven勁
先搞到餓死邊緣之嘛[369]

唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數 [369]
創之足跡 1日
尾場 2/5號獨贏
分享用賬號 1日
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?
創之足跡 1日
[quote]
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計
莘辛學子 1日
今晚啲波馬順到。。。

你一向都強運
係弱勁智,黐向左走向右走線,戇Seven勁
先搞到餓死邊緣之嘛[369]

唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數 [369]

100蚊
1賠2
贏10次
已經解決大量問題
分享用賬號 1日
[quote]
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計

咁點樣順呀?銀行界c朗[sosad]
放負者 1日
[quote]
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計

你今日入左幾多錢落戶口
依家戶口幾多錢丫qf5[sosad]
Mr.Slow 1日
[quote]
今晚啲波馬順到。。。

咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計

咁點樣順呀?銀行界c朗[sosad]

所以話牠弱向左走向右走智
牠今日入左 1000 落馬會
多過 1000 就係贏嘅,少過 1000 就係輸啦

虛火話齋,呢隻畜生就係上黎摟𨳒 [fuck3]cl [fuck3]cl [fuck3]cl

牠屎窟痕,就去大南街公廁啦[noic]cl [noic]cl [noic]cl
Mr.Slow 1日
今晚啲波馬順到。。。

你一向都強運
係弱勁智,黐向左走向右走線,戇Seven勁
先搞到餓死邊緣之嘛[369]

唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數 [369]

100蚊
1賠2
贏10次
已經解決大量問題

牠用份強運,好好做工,已經好過好多人[god]cl [god]cl [god]cl
金山巴打 1日
今晚啲波馬順到。。。


信心番曬來
跳到頁尾