[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
防守型前鋒 21小時
2400-50-50-200-100一粒總入球+285-100無入球 +268--300-900+1217=2470-1000-330-140=1000提款

點解唔買角球,唔係你強項??


佢擒晚話德國半場4.5大(角)好有信心丫嘛


喂講起呢場仲神奇
飲水break德國一個角球都冇, 唔跳車等乜:o)
黃白虎紋貓 21小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

打賞一百幾十過佢先,塞住佢把口


成副身家都$60咋:~(
邊有$100呀?


咁呀....假俾囉

假俾用完好耐啦

Hi,尋日先話用左假比
依家又話用晒好耐
成日講大話呃高登伯
豹哥 21小時
2400 1000德國半角4.5大雞左
140 3串7雞左 330買 厄瓜多耳 2.5半場入球大 又雞 餘1000 200入驚瘟
輸 800再入gameone 玩閃電骰寶 中兩鋪指定圍4 $10/1格 800打到上3000 又唔識走!

無向左走向右走用,又話一槍過,抵你輸能死#ng#
防守型前鋒 21小時
2400-50-50-200-100一粒總入球+285-100無入球 +268--300-900+1217=2470-1000-330-140=1000提款


點解擒晚2.5大波唔跳車?

貪心 唔想贏咁向左走向右走少


https://upload.hkgolden.media/comment/pickzp2f.fwq3yepj10m.ze3n2v2ogxp.w3i.jpg
打碼都9000 真係中兩鋪圍4呀


提一提你仲有lalalend備用信貸額O:-)
防守型前鋒 21小時
2400 1000德國半角4.5大雞左
140 3串7雞左 330買 厄瓜多耳 2.5半場入球大 又雞 餘1000 200入驚瘟
輸 800再入gameone 玩閃電骰寶 中兩鋪指定圍4 $10/1格 800打到上3000 又唔識走!

無向左走向右走用,又話一槍過,抵你輸能死#ng#


真~
跟我買咪好囉, 賠得少但相對穩陣, 2400變4800啦
黃白虎紋貓 21小時
流蛇,慘過做雞[sosad]
黃白虎紋貓 21小時
記住創狗講嘢,標點符號都不可信
敵梳isDrLee 21小時
2400 1000德國半角4.5大雞左
140 3串7雞左 330買 厄瓜多耳 2.5半場入球大 又雞 餘1000 200入驚瘟
輸 800再入gameone 玩閃電骰寶 中兩鋪指定圍4 $10/1格 800打到上3000 又唔識走!

算叻架啦,玩左成日咁多瓣先輸晒
膠膠貓(無JJ) 21小時
不如將全副身家$60捐俾宣明會啦
敵梳isDrLee 21小時
一於還$10先,侮辱性還款[369]
條女個胸好細 21小時
不如將全副身家$60捐俾宣明會啦

捐50留10蚊買波 咁就有誠意喇
放負者 21小時
一於還$10先,侮辱性還款[369]

仲要同創講多謝[banghead]
敵梳isDrLee 21小時
一於還$10先,侮辱性還款[369]

仲要同創講多謝[banghead]

話晒俾錢佢賺,點都要攞返啲情緒價值丫
tony.so 21小時
唔怕啦,打左咁多流水,聽日又有回贈可以再嚟過。。。#good# #good# #good#
939 21小時
講咁多廢話做乜勁[sosad]
結論咪就係唔Seven還囉[sosad]

不如講吓今晚餐飯好過啦[sosad]
流血嗎 21小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦
豹哥 21小時
一於還$10先,侮辱性還款[369]

過返$0.1比血息佬
黃白虎紋貓 21小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

流蛇,共產黨可信,黃獄車不可信[sosad] #ass#
939 21小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#
三聯佐敦 21小時
賭神又話靠賭還錢
連1000都還唔到[sosad]
創之足跡 21小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#

根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!
心亂飛 21小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#

根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!

又loop [sosad]
939 21小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?


叫佢找1000
上到3000都唔向左走向右走找就冇向左走向右走講啦

你迫死阿創你自己收唔到錢㗎咋#ng#
你而家搞到阿創好有壓力,好唔舒服#ng#

根本好老實咁講 佢出數3750/7500-1300
2450實出數-100-100 2250實出
要我還13000唔合理 就算佢搵收數佬
3成附加費 3750x1.3=4875! 收數佬都可以月還1000 4875/1000=5個月還完 所以結論 流血嗎唔應該要我還13200!


[sosad] [banghead] [369] [banghead] [sosad]
創之足跡 21小時
用7500加三成黎計都只係9750!
有咩理由六個月內還13200啫
分享用賬號 21小時
話左創當流sir 係狗咁向左走向右走[sosad]
賣向左走向右走左條數啦,唔識搞咪搵媽咪麵,一定有人幫
跳到頁尾