分享用賬號
22小時
創仔而家係唔係all in美國反cup?
有5.7喎
一炮過啦~~
唔係豬曬咩仲邊有得痾煙![]()
定係買煙賠煙
如果擒晚有投降, 唔應該輸晒架喎
輸勁曬啦,有贏仲唔上黎認屎認屁咩
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走
人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩
點似得肥佬去澳門食杯面
白卡都有好多種既
可能係自己癲癲地但係人畜無害
都會好似賤種咁反社會人格
流蛇依家先鞭創狗屍![]()
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇
幾有道理

流蛇依家先鞭創狗屍![]()
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇
幾有道理
12900
![[noic]cl](/faces/clown/noeyec.gif)
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走
人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩
點似得肥佬去澳門食杯面
白卡都有好多種既
可能係自己癲癲地但係人畜無害
都會好似賤種咁反社會人格
佢就真係似職賭喇
嚴守紀律 唔貪刀 會反省錯誤從中學習
目標明確 執少唔緊要最緊要唔好蝕

流蛇依家先鞭創狗屍![]()
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就![]()
![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
咁大食
買一送一
4件雞唔難 難在應該食唔晒兩個飯
香港飯好細
你返咗香港? 唔係係老美咩...
放大假
見有人講KFC 蘑菇飯 加左雜菇落去
真定假?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
流蛇依家先鞭創狗屍![]()
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就![]()
![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
流蛇依家先鞭創狗屍![]()
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就![]()
![]()
- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"
流蛇依家先鞭創狗屍![]()
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就![]()
![]()
- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"
又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇
流蛇依家先鞭創狗屍![]()
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就![]()
![]()
- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"
又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)