納西族長
22小時
說好還$1000 又走數?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
阿落難倒神~
2480本而家咩環境啊
- 呢啲完全 "勁HEA" 回覆,轉過頭咪又再借錢 "賭過" ... (俾條 "冚家剷" 過左唔知幾多 "楝" 仲懵剩剩)
- 不過都係怪 "流血息" 貪心、愛創
創:借錢比我/幫我既人先係最可恥,最抵死明知我有錢都攞去賭同叫雞架啦,你地唔係唔知架,買我期貨你無錢賺架

流蛇依家先鞭創狗屍![]()
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇

透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走

透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走

透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走
人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩
點似得肥佬去澳門食杯面