江海怡
1日
半場1:1 但最後開左幾多角?
主客各一角
輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
啫係依家賭神贏咗幾多?
30幾分鐘個陣見到條友買半場大(多過兩球)
即刻望兩隊都冇入波
半場大機率好低下,寧願贏少啲買全場
半場1:1 但最後開左幾多角?
主客各一角
輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
啫係依家賭神贏咗幾多?
30幾分鐘個陣見到條友買半場大(多過兩球)
即刻望兩隊都冇入波
半場1:1 但最後開左幾多角?
主客各一角
輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
啫係依家賭神贏咗幾多?
30幾分鐘個陣見到條友買半場大(多過兩球)
即刻望兩隊都冇入波
[img]https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg[/ig]
走得靚
見主隊唔攻 泊大巴 85分鐘賣飛投降
客隊87分鐘迫和 險失900
賭神兄,點部署
唔睇埋陣容先買?
佢識閪人腳咩![]()

[img]https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg[/ig]
走得靚
見主隊唔攻 泊大巴 85分鐘賣飛投降
客隊87分鐘迫和 險失900
賭神兄,點部署
唔睇埋陣容先買?
佢識閪人腳咩![]()
就咁睇呢張圖,牙創收1197,又贏
[img]https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg[/ig]
走得靚
見主隊唔攻 泊大巴 85分鐘賣飛投降
客隊87分鐘迫和 險失900
賭神兄,點部署
唔睇埋陣容先買?
佢識閪人腳咩![]()
就咁睇呢張圖,牙創收1197,又贏
走佬快真係好傻的嗎,走佬一係贏少少,一係就輸少少,又嘥時間睇兩個鐘波。
過澳門賭過痛快好過啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
唔小心睇電視睇到暉哥
今日可能出去叫隻大波 G
嗰日收工見到佢著啲牙婆裙加埋個弱智樣Seven到Hi Hi
不過有得Hi會Hi到佢大肚