[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
渴碎者 1日
其實叫啊創買日本勝瑞典,唔會更容易赢錢嗎,大佬們?
創之足跡 1日
其實叫啊創買日本勝瑞典,唔會更容易赢錢嗎,大佬們?

得1.67倍
金山巴打 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/z20dfthx.jq4xmmkyifb.un03az2e31c.gts.jpg

幾好食
奉先 1日
其實叫啊創買日本勝瑞典,唔會更容易赢錢嗎,大佬們?

得1.67倍

最後買左咩
防守型前鋒 1日
諗咗成晚乜都冇買[sosad]
奉先 1日
諗咗成晚乜都冇買[sosad]

我驚呀:-[
渴碎者 1日
諗咗成晚乜都冇買[sosad]

我驚呀:-[

今晚早D訓就咩都有[sosad] [sosad]
奉先 1日
諗咗成晚乜都冇買[sosad]

我驚呀:-[

今晚早D訓就咩都有[sosad] [sosad]

可能驚瘟緊
鷹牌花旗參茶 1日
今日美股又倒水
Hi Auntie包莖軒
創之足跡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg
走得靚
創之足跡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg
走得靚

見主隊唔攻 泊大巴 85分鐘賣飛投降
客隊87分鐘迫和 險失900
密膠 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg
走得靚

見主隊唔攻 泊大巴 85分鐘賣飛投降
客隊87分鐘迫和 險失900

https://upload.hkgolden.media/comment/tovdrct0.aqmjekmai3q.vb4belkq3f3.5w2.png
賭神兄,點部署#adore#
創之足跡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg
走得靚

見主隊唔攻 泊大巴 85分鐘賣飛投降
客隊87分鐘迫和 險失900

https://upload.hkgolden.media/comment/tovdrct0.aqmjekmai3q.vb4belkq3f3.5w2.png
賭神兄,點部署#adore#

https://upload.hkgolden.media/comment/0tn4etev.sdvckft0a23.bbtm0ahjyn0.wco.jpg
防守型前鋒 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg
走得靚

見主隊唔攻 泊大巴 85分鐘賣飛投降
客隊87分鐘迫和 險失900

https://upload.hkgolden.media/comment/tovdrct0.aqmjekmai3q.vb4belkq3f3.5w2.png
賭神兄,點部署#adore#

https://upload.hkgolden.media/comment/0tn4etev.sdvckft0a23.bbtm0ahjyn0.wco.jpg


唔睇埋陣容先買?
金山巴打 1日
創 下次你度d波當你覺得贏硬無得輸 記得all in對家 咁就無得輸 你越覺得贏硬個條飛 買對家
創之足跡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xnoqtug0.1tt1tkont4r.gtrfhkvnzov.zib.jpg
走得靚

見主隊唔攻 泊大巴 85分鐘賣飛投降
客隊87分鐘迫和 險失900

https://upload.hkgolden.media/comment/tovdrct0.aqmjekmai3q.vb4belkq3f3.5w2.png
賭神兄,點部署#adore#

https://upload.hkgolden.media/comment/0tn4etev.sdvckft0a23.bbtm0ahjyn0.wco.jpg


唔睇埋陣容先買?

好有信心 德國會半場大角
創之足跡 1日
落街食個金拱門先, 等04:00開波
風巴打 1日
仲有兩個半鐘出賤津!

我今日出糧,已經得返唔夠三舊水

用咗喺邊

找咭數,平日direct debit 同自動轉帳dca 買 etf
Mr.Slow 1日
龜頭軒應該賭乜都贏架喇
依家機運擺明係佢果邊:~(cl :~(cl :~(cl

講基本因素?
經濟唔好,加息打仗乜乜物
乜嘢科技記億體半導體醫藥銀行家品重工
就不受影響嘅
就剩係mcd nke vz 呢啲股先會Hi Hi嘅
市盈率 50 60 倍都仲可以 gogogo 嘅
市盈率 20多啲就可以去死嘅
鬼掩眼買到佢,除左係命唔好
仲有乜嘢好講?
燥都冇用嘅,龜頭軒示範左
燥只會更大鑊,死得更慘

19.5k 起家,就黎回到解放前了
損失已超越上次 ocrl
買 mcd 都可以搞成咁
創 po 神燈,我肯定係其中一盞
[sun]cl [sun]cl [sun]cl
https://upload.hkgolden.media/comment/go05nlpc.whvclyz3jhx.xwans5xqe40.x3e.jpg
Mr.Slow 1日
七月龜頭軒會瀨嘢?
依家 26/6,就真係睇唔到囉
:-( :~( :-( :~( :-(
Mr.Slow 1日
七月龜頭軒會瀨嘢?
依家 26/6,就真係睇唔到囉
:-( :~( :-( :~( :-(

mcd 17-18/6
開始由 286 嘅「高位」插落黎
明明個勢可以話係企穩再上
我真係唔知,果兩日做錯左乜嘢O:-)2fn

唉,真係唔到我做好人嘅
諗深層,我嘅財富
就係斷六親咁得返黎
至少就係冇女人冇朋友
過去左就算啦
真係唔可以再同佢哋有錢銀瓜葛

以後開口問我拎
唔係至親嘅話
我都唯有拒絕
真係唔到我去做好人,相識滿天下
唔好忘記,自己只係廢柴垃圾
有啲事,一做就死
:-( :~( :-( :~( :-(

發洩完,我去唞下先#bye2#fn
打字慢手 1日
半場1:1 但最後開左幾多角?
防守型前鋒 1日
半場1:1 但最後開左幾多角?


主客各一角
輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
密膠 1日
半場1:1 但最後開左幾多角?


主客各一角
輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦

啫係依家賭神贏咗幾多?
打字慢手 1日
半場1:1 但最後開左幾多角?


主客各一角
輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦

啫係依家賭神贏咗幾多?


30幾分鐘個陣見到條友買半場大(多過兩球)
即刻望兩隊都冇入波 [sosad]
跳到頁尾