莘辛學子
1日
2019年6月25日:一篇長文抒發感受
篇文抒發下當前既感受:
個天真係虧免自己太多 我一直得唔到我想要既野--例如女朋友, 快樂, 成功感
喺香港 基本上你無父幹/母幹 你就要注定打份牛工做有錢人既奴隸 賺果1萬幾千
高不成低不就 讀完D副學位 唔係升本地大學就根本無用 僱主直情唔當你係大學畢業
其實都幾公平 如果本地大學同銜接學位一樣認受性 D學生就唔洗咁辛苦考個公開試啦
根本好多人唔係靠自己父母 一早就要瞓街 點解我咁講? 一個月租金5千蚊 水電煤伙食上網電話費呢啲生存支出又至少3千 基本上你一個人健健康康都要洗成8千一個月 唔係要你父母打工份糧 加埋自己份糧 點當一頭家?? 好多時生活都係唔會夠錢 人有無限既慾望要去滿足 個雞碎咁多既錢滿足得邊樣
香港根本就係貧富懸殊 有錢人想點都得 窮人想生存都難 三餐都不繼
有時真係好憎自己 點解可以咁鬼廢 26歲人 一啲錢都冇 真係執紙皮都勁過我囉
1993出世既有8萬人左右 我諗我係最窮果個 又欠父母錢
成日話施恩不望報 聖人咩? 個個都有私心架啦 捐錢求回報係一個好公平既想法
正如你地去餐廳比左錢都要有野食啦 我捐咁多錢 但個天好似一直玩緊我咁
我入唔到我想做既行業 又得到假希望 一星期贏2X萬 最後輸突加負債
明明其他人無捐錢 但又好運過我 真係好唔公平囉
我無後悔過賭博 因為賭博令我得到勝利感 係我人生從未試過既
陣間去揾工 但揾到又點AR 做得長先講啦