[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
點呀? 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(

好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂:-(

輸40k @_@

昨晚斬埋單輸35k,
今晚先至最少斬輸多7k:-(
莘辛學子 1日
仲有兩個半鐘出賤津!

我今日出糧,已經得返唔夠三舊水

用咗喺邊

關你向左走向右走事咩
正職都冇嘅人係度問[sosad]
密膠 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

咁叻發左達未?

一定要發達先講得?

唔係事必要發咗先講得
但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐

我落難賭神啫

係,到依家我就講個真相比大家知
其實當年係鐘景輝同吳鎮宇夾埋做你
你只不過係暫時失憶
好快袁詠儀同陳小春就會來幫你
1日
https://upload.hkgolden.media/comment/5ckeifh1.xpt4iqnpyly.4bjxvumod3h.nic.jpg
用十五分鐘賺既無汗錢:-(
膠膠貓(無JJ) 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(

好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂:-(

輸40k @_@

昨晚斬埋單輸35k,
今晚先至最少斬輸多7k:-(


你又做左咩愛創既事?坦白啦#hehe#
流血嗎 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]

越迫佢越唔還,吹啊

流狗求創蛇還1000蚊[369]bg [369]bg [369]bg

明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番
2200X5+2000先啱
依家講到100+1000+2400x5
最後係 100+1000+2200X5+1000


睇得起你呀嘛
嗰頭話後日要找千三財仔冇錢
轉個頭新出7500數
$800坐爆
$500俾宣明會
$2000 貢獻輸得好順
既然生活得咁輕鬆就早啲找咁D
創之足跡 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]

越迫佢越唔還,吹啊

流狗求創蛇還1000蚊[369]bg [369]bg [369]bg

明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番
2200X5+2000先啱
依家講到100+1000+2400x5
最後係 100+1000+2200X5+1000


睇得起你呀嘛
嗰頭話後日要找千三財仔冇錢
轉個頭新出7500數
$800坐爆
$500俾宣明會
$2000 貢獻輸得好順
既然生活得咁輕鬆就早啲找咁D

Mr.Slow 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]

越迫佢越唔還,吹啊

流狗求創蛇還1000蚊[369]bg [369]bg [369]bg

明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番
2200X5+2000先啱
依家講到100+1000+2400x5
最後係 100+1000+2200X5+1000


睇得起你呀嘛
嗰頭話後日要找千三財仔冇錢
轉個頭新出7500數
$800坐爆
$500俾宣明會
$2000 貢獻輸得好順
既然生活得咁輕鬆就早啲找咁D


還極都仲欠 12000 [banghead] [banghead] [banghead]
流血嗎 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]

越迫佢越唔還,吹啊

流狗求創蛇還1000蚊[369]bg [369]bg [369]bg

明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番
2200X5+2000先啱
依家講到100+1000+2400x5
最後係 100+1000+2200X5+1000


睇得起你呀嘛
嗰頭話後日要找千三財仔冇錢
轉個頭新出7500數
$800坐爆
$500俾宣明會
$2000 貢獻輸得好順
既然生活得咁輕鬆就早啲找咁D


還極都仲欠 12000 [banghead] [banghead] [banghead]

13000
創之足跡 1日
今晚有冇貼士跟?
Mr.Slow 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]

越迫佢越唔還,吹啊

流狗求創蛇還1000蚊[369]bg [369]bg [369]bg

明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番
2200X5+2000先啱
依家講到100+1000+2400x5
最後係 100+1000+2200X5+1000


睇得起你呀嘛
嗰頭話後日要找千三財仔冇錢
轉個頭新出7500數
$800坐爆
$500俾宣明會
$2000 貢獻輸得好順
既然生活得咁輕鬆就早啲找咁D


還極都仲欠 12000 [banghead] [banghead] [banghead]

13000

係喎,1000 仲未還 O:-)
創之足跡 1日
德國 客1.39 2400上3336?
德國客勝穩陣?
莘辛學子 1日
今晚有冇貼士跟?

你有錢咩Z_Z
創之足跡 1日
德國驚佢出副選 加派膠
點呀? 1日
德國驚佢出副選 加派膠

都出左線緊係出副選喇
分享用賬號 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]

越迫佢越唔還,吹啊

流狗求創蛇還1000蚊[369]bg [369]bg [369]bg

明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番
2200X5+2000先啱
依家講到100+1000+2400x5
最後係 100+1000+2200X5+1000


睇得起你呀嘛
嗰頭話後日要找千三財仔冇錢
轉個頭新出7500數
$800坐爆
$500俾宣明會
$2000 貢獻輸得好順
既然生活得咁輕鬆就早啲找咁D


還極都仲欠 12000 [banghead] [banghead] [banghead]

13000

創擺明睇你唔起喎[sosad]
創之足跡 1日
一開始又話7/27先第一期。。。。。
創之足跡 1日
買250和加250主好啲
total500
給膠人 1日
德國 客1.39 2400上3336?
德國客勝穩陣?


含咗向左走向右走未? 睇番樓上打過乜
追高水 :o) :o)
創之足跡 1日
德國 客1.39 2400上3336?
德國客勝穩陣?


含咗向左走向右走未? 睇番樓上打過乜
追高水 :o) :o)

所以我諗住250買主加和 total500
點呀? 1日
德國 客1.39 2400上3336?
德國客勝穩陣?


含咗向左走向右走未? 睇番樓上打過乜
追高水 :o) :o)

所以我諗住250買主加和 total500

但係可能德國出副選都贏喎#hehe# #hehe# #hehe#
金山巴打 1日
買250和加250主好啲
total500


你幾百幾百咁買 不如唔好賭
留番來買公仔麵好過
939 1日
德國 客1.39 2400上3336?
德國客勝穩陣?

好向左走向右走穩陣#good#
驚唔穩弓可以買埋主同和#good#
給膠人 1日
德國 客1.39 2400上3336?
德國客勝穩陣?


含咗向左走向右走未? 睇番樓上打過乜
追高水 :o) :o)

所以我諗住250買主加和 total500


追高水係5000倍 Hi:o)
939 1日
一開始又話7/27先第一期。。。。。

咁你而家係咪好向左走向右走唔舒服先?
係咪還得好向左走向右走有壓力先?
跳到頁尾