Mr.Slow
1日
發表失敗
發表失敗
原因:
確定
黃白虎紋貓
1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up![]()
![]()
好可悲
吹到自己幾向左走向右走勁
父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊
肉碎軒 欠債13,000
後日27號一有錢好即刻找1000
流sir驚到呢
越迫佢越唔還,吹啊
流狗求創蛇還1000蚊![]()
![]()
明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番
2200X5+2000先啱
依家講到100+1000+2400x5
最後係 100+1000+2200X5+1000
創狗幾時再打賞流狗個乞衣
Mr.Slow
1日
p你個k股市倒水咁
遲勁利,MCD 穿左 270![]()
![]()
好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂
唉,我睇我至少座到下次公布業績
睇住創狗輸果一千幾百港紙
真係好似細路仔玩泥沙咁

點呀?
1日
p你個k股市倒水咁
遲勁利,MCD 穿左 270![]()
![]()
好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂
好彩
我輸幾十萬都未灰心,
創仔你輸千零蚊好少事一定可以捲土重來,
支持你聽朝殘津一棍打爆馬會

Mr.Slow
1日
咦可以清流sir條數喎
轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏![]()
![]()
其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因
會唔會唔開工但要叫雞先係原因
佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響
話我教唆都咁話
好早時間之前趁佢仲有得借
我已經叫佢跑十個八個帶佢飛
佢家下咁款
真係算勁毛吧
我有十個八個仲洗你帶?
抄緊 po,龜頭軒呢個回應係 #471
𨳒Auntie啦龜頭軒
唔好話我睇向左走向右走死你喇,你由今日開始,去到 64歲都唔會有十萬八萬喇
呢頭拎返強姦金出黎,一晚你就輸向左走向右走哂啦
冇流蛇綁向左走向右走住你呢隻畜生,你有邊次唔係清袋先收手?
![[sosad]cl](/faces/clown/sosad.gif)
跳到頁尾
up緊,就快得

![[bomb]](/faces/bomb.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)


![[banghead]](/faces/banghead.gif)
