[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
莘辛學子 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

首先你要希望德國大波,創狗有贏就或者有得還,輸左就唔好意思,有拖冇欠先啦。。。

線都出左
德國仲落力踢?[sosad]
給膠人 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

首先你要希望德國大波,創狗有贏就或者有得還,輸左就唔好意思,有拖冇欠先啦。。。

線都出左
德國仲落力踢?[sosad]


散步多#yup# #yup#
奉先 1日
下次去番夾腸 開大冇興趣

夾腸碌勁有無hold 得耐d
放負者 1日
下次去番夾腸 開大冇興趣

夾腸碌勁有無hold 得耐d

我有個問題
<10cm點夾到腸[???]cl
諗左好耐 咁短係夾唔到架喎
黃白虎紋貓 1日
創狗Hi Auntie[fuck] [fuck] [fuck]
放負者 1日
下次去番夾腸 開大冇興趣

夾腸碌勁有無hold 得耐d

我有個問題
<10cm點夾到腸[???]cl
諗左好耐 咁短係夾唔到架喎

我形容得好啲
即係食過熱狗都知道 條腸一定係要用熱狗腸/司華力腸
條腸咁粗夠長先比2塊包夾到
冇人會用芝士腸做熱狗[sosad]
鷹牌花旗參茶 1日
下次去番夾腸 開大冇興趣

夾腸碌勁有無hold 得耐d

我有個問題
<10cm點夾到腸[???]cl
諗左好耐 咁短係夾唔到架喎

我形容得好啲
即係食過熱狗都知道 條腸一定係要用熱狗腸/司華力腸
條腸咁粗夠長先比2塊包夾到
冇人會用芝士腸做熱狗[sosad]

水雲軒果班個包咁細向左走向右走夾到佢條Type 2
護雅犬 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

首先你要希望德國大波,創狗有贏就或者有得還,輸左就唔好意思,有拖冇欠先啦。。。

線都出左
德國仲落力踢?[sosad]


散步多#yup# #yup#

咁半場和2.5倍係咪買得過:P
卜卜卜卜卜勁 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]
給膠人 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

首先你要希望德國大波,創狗有贏就或者有得還,輸左就唔好意思,有拖冇欠先啦。。。

線都出左
德國仲落力踢?[sosad]


散步多#yup# #yup#

咁半場和2.5倍係咪買得過:P


非正式消息
線就出咗
一係上後備 一係俾新丁玩
鷹牌花旗參茶 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

首先你要希望德國大波,創狗有贏就或者有得還,輸左就唔好意思,有拖冇欠先啦。。。

線都出左
德國仲落力踢?[sosad]


散步多#yup# #yup#

咁半場和2.5倍係咪買得過:P


非正式消息
線就出咗
一係上後備 一係俾新丁玩

肯定收埋Neuer出後備籠
護雅犬 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

首先你要希望德國大波,創狗有贏就或者有得還,輸左就唔好意思,有拖冇欠先啦。。。

線都出左
德國仲落力踢?[sosad]


散步多#yup# #yup#

咁半場和2.5倍係咪買得過:P


非正式消息
線就出咗
一係上後備 一係俾新丁玩

肯定收埋Neuer出後備籠

玩少少睇下聽朝有冇錢收
江海怡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/vwgxzilg.zth4wnkecly.5fsv4uho1ga.n5l.jpg
牙全兜晒#yup#dw
給膠人 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

首先你要希望德國大波,創狗有贏就或者有得還,輸左就唔好意思,有拖冇欠先啦。。。

線都出左
德國仲落力踢?[sosad]


散步多#yup# #yup#

咁半場和2.5倍係咪買得過:P


非正式消息
線就出咗
一係上後備 一係俾新丁玩

肯定收埋Neuer出後備籠

玩少少睇下聽朝有冇錢收


飲藍妹 睇架妹
#hehe# #hehe# #hehe#
上多d pronhub 個人就唔多鍾意德國妹#bye#
金山巴打 1日
mu盤前1233 走得

留d比人地賺

有無其他可以投資,mu 超大波動


要大波

呢排睇波基本上無點做功課
鷹牌花旗參茶 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

首先你要希望德國大波,創狗有贏就或者有得還,輸左就唔好意思,有拖冇欠先啦。。。

線都出左
德國仲落力踢?[sosad]


散步多#yup# #yup#

咁半場和2.5倍係咪買得過:P


非正式消息
線就出咗
一係上後備 一係俾新丁玩

肯定收埋Neuer出後備籠

玩少少睇下聽朝有冇錢收


飲藍妹 睇架妹
#hehe# #hehe# #hehe#
上多d pronhub 個人就唔多鍾意德國妹#bye#

德國妹基本上男人黎
金山巴打 1日
德國拍片個d其實好多係東歐 羅馬尼亞妹
本土正常都係外表高冷背後淫賤
Mr.Slow 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/vwgxzilg.zth4wnkecly.5fsv4uho1ga.n5l.jpg
牙全兜晒#yup#dw

所以我真係唔明
如果俾 5k/月啲大陸賤閪
點解佢唔係日日幫我含 :-( :-( :-(
莘辛學子 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/vwgxzilg.zth4wnkecly.5fsv4uho1ga.n5l.jpg
牙全兜晒#yup#dw

所以我真係唔明
如果俾 5k/月啲大陸賤閪
點解佢唔係日日幫我含 :-( :-( :-(

x返10倍
30k-50k
借50萬好似唔係D咩難還嘅事?

係咪因為大陸逼結婚買樓買車要供
生仔又要錢所以先係咁咋[sosad]
豹哥 1日
下次去番夾腸 開大冇興趣

夾腸碌勁有無hold 得耐d

佢8cm芝士腸,夾幾下就出野
豹哥 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]

越迫佢越唔還,吹啊
豹哥 1日
德國拍片個d其實好多係東歐 羅馬尼亞妹
本土正常都係外表高冷背後淫賤

德國片好似一定要帶套Hi,不好睇#ng#
Hal_Jordan 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??

超,又係得個講字,仲以為賭神百家樂好勁
原來得把口,唔敢實戰

唔需要 睇傻仔輸仲開心過自己去賭

can't agree more
LoveVictoria 1日
知唔知點解你條龜頭男朋友咁失敗啊
就係因為你睇唔清自己幾斤幾量
有個少少成就就係度懶叻,扮大佬
好為人師

人地比D咩建議你都聽唔入耳,以為自己好向左走向右走醒好向左走向右走叻
你野雞大學畢業㗎咋,學費仲要廢老全節衣縮食儲比你㗎

你條向左走向右走Hi,偷屋企咁向左走向右走多錢去賭去嫖,你老豆退休都仲要繼續返工掃街
你毫無內疚不突止仲繼續走去借錢越借越多
破埋產都仲走去借

你隻龜頭返歸飲奶啦Z_Z

有無興趣約出黎同肥含隻秋?#yup#cl
豹哥 1日
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??

超,又係得個講字,仲以為賭神百家樂好勁
原來得把口,唔敢實戰

唔需要 睇傻仔輸仲開心過自己去賭

can't agree more

又話聽日有2400 all in
咩事又無晒[sosad]
跳到頁尾