[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
莊神弄鬼 1日
捐500係用黎買福德資糧 比我贏波馬


你都唔好話唔邪
捐5舊水波都贏咁多
手捐5皮,凸手都有得你做
識玩就係捐多d
防守型前鋒 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算勁毛吧

我有十個八個仲洗你帶?


你咪試過有49個囉
後尾拎番廿個走:)
防守型前鋒 1日
今晚養足精神 聽日搏殺


賭一場波咋喎, 博咩殺?
創之足跡 1日
今晚養足精神 聽日搏殺


賭一場波咋喎, 博咩殺?

思維好緊要 賭波靠技術 唔似百家樂
分享用賬號 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算勁毛吧

我有十個八個仲洗你帶?

但係十個都唔夠你清破產喎:~(
比著我就真係問阿全拎,當預支遺產
密膠 1日
對住高賠率過關打飛機係無用 以後只會買單式兩範重注! 例如讓球/單雙/角球加入球大細 1.7-2.5賠率最易食 一棍啤落去

我以後 我決定 我發誓
[sosad]lm

我會還[sosad]

軒仔四訓#adore#
給膠人 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/iclth0rf.w1tu15l1njj.0xqkni2m1cd.uds.jpg


又送房#yup# #yup#
莘辛學子 1日
借黎賭係傻佬

講緊你啊弱智仔?[sosad]
創之足跡 1日
對住高賠率過關打飛機係無用 以後只會買單式兩範重注! 例如讓球/單雙/角球加入球大細 1.7-2.5賠率最易食 一棍啤落去

我以後 我決定 我發誓
[sosad]lm

我會還[sosad]

軒仔四訓#adore#

銀娛好心趕絕啲扒女 波陣困我依個蛟龍好煩
發達號 1日
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#
創之足跡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/iclth0rf.w1tu15l1njj.0xqkni2m1cd.uds.jpg


又送房#yup# #yup#

降頭房
創之足跡 1日
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#

同我講百家樂你未夠料
分享用賬號 1日
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#

同我講百家樂你未夠料

連財神都Hi#adore#
防守型前鋒 1日
今晚養足精神 聽日搏殺


賭一場波咋喎, 博咩殺?

思維好緊要 賭波靠技術 唔似百家樂


[sosad] sorry 擒日果條4X15全部買晒冷門, 係咩技術?
伯納德加里 1日
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#

同我講百家樂你未夠料

#adore#
條女個胸好細 1日
借黎賭係傻佬

吓!

咁funny得唔得架[sosad]
條女個胸好細 1日
借錢黎叫雞又係乜佬[sosad]
發達號 1日
借黎賭係傻佬

吓!

咁funny得唔得架[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/2ckx3w5h.ffus3deud1y.hnhddmemkj3.wbu.jpg
點呀? 1日
借錢黎叫雞又係乜佬[sosad]

白痴佬[sosad]
莘辛學子 1日
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#

人品都好有問題啦
成日食迴力鏢自打嘴巴

dllm 自己咪正正偷錢借錢去賭咯
老母13萬定期
廢老全頂左嘅卡數

之後5皮街數
一大堆電話數扣底財

去向左走向右走曬邊度啊弱智龜頭軒
莘辛學子 1日
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#

同我講百家樂你未夠料

你咁有料點解破產啊Seven Head[369] [369]
江海怡 1日
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#

同我講百家樂你未夠料

你咁有料點解破產啊Seven Head[369] [369]

交晒學費呀嘛#yup#dw 多過你讀大學啦
昔年種柳 1日
借黎賭係傻佬

吓!

咁funny得唔得架[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/2ckx3w5h.ffus3deud1y.hnhddmemkj3.wbu.jpg

本身已經係傻佬,所以可以盡情借
給膠人 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/iclth0rf.w1tu15l1njj.0xqkni2m1cd.uds.jpg


又送房#yup# #yup#

降頭房


:o) :o) :o) :o) :o)
係有心玩 你個Seven Head一向左走向右走就有房 多向左走向右走到派都仲得
次次都輸唔切 急急腳去 急急腳走
都唔知做乜向左走向右走野

你契爺真係Hi得無向左走向右走有錯
澳門大向左走向右走把好野食 去食過未?
創之足跡 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/iclth0rf.w1tu15l1njj.0xqkni2m1cd.uds.jpg


又送房#yup# #yup#

降頭房


:o) :o) :o) :o) :o)
係有心玩 你個Seven Head一向左走向右走就有房 多向左走向右走到派都仲得
次次都輸唔切 急急腳去 急急腳走
都唔知做乜向左走向右走野

你契爺真係Hi得無向左走向右走有錯
澳門大向左走向右走把好野食 去食過未?

同女同事去馬交咪食過 官也街
跳到頁尾